kolmapäev, veebruar 20, 2008
tervetest siin ka ei hoolita
mu emal on kõrvapõletik. see tähendab seda, et ta käib ringi, sall ümber pea mähitud a la "Naljatilk hambaarsti juures". ma muidugi ei suutnud jätta naermata, kui teda esimest korda niimoodi nägin. ega ka pärast, kui mu pilk emale juhtus. samuti ei suutnud ma pikka aega ühte küsimust küsida, sest igakord emale otsa vaadates tabas mind naeruhoog. ja tema kõrvapõletik pidi kestma oma kaks nädalat. api, niimoodi võin ma saada ju naerušoki!

Sildid: ,

postitas Katrjuss kell 18:50  
0 Comment:
Postita kommentaar
<< Home
 
Minust


Nimi: Katrjuss
Asukoht: Tallinn, Estonia
Minust: Mul on koguaeg päris piinlik. Tihti teen ka mõtlemise hääli.
Vaata minu täielikku profiili

Viimased postitused
Arhivaari lemmikud
Teisi igasuguseid
  • Franz Ferdinand
  • Placebo
  • Scissor Sisters
  • Akne ehk Zits
  • Awekas
  • Eesti käsitööblogid
  • Ellu raudkops
  • Go fug yourself
  • Imekaunid ehted
  • Irve
  • Kas see on rumal...
  • Krista Kõiv
  • Kärt Tag...Åsis
  • Käsitööst valutavad käed
  • Liisu
  • Maiks, mu arm
  • Maiks, mijn liefde, Hollandis
  • My milk toof
  • Postsecret
  • Rloaluarnad
  • Sepp
  • Sigane
  • Triin
  • Viper
  • Wulffmorgenthaler
  • eXTReMe Tracker