teisipäev, märts 04, 2008
geilast. vist.
esmaspäevane pidutsemine pole üldsegi hea mõte. eriti, kui peale lõunast magamist (halb otsus! halb otsus!) jõudis vist ka lõpuks pohmell kohale. ei, ma ei olnud sinnani räigelt purjus. (EI! ma EI olnud! kuigi terve hommikupooliku oli täiega naljakas). ah tegelt, mida ma ikka halan. tantsida on lahe. jutustada on lahe. naerda on lahe. kirsiviina-džinni-jää kokteil läheb iga tarbimishetkega aina halvemaks. õlu, vein ja minimaalmagamistunnid ei päästa hilisemat enesetunnet. telekas mängib kahemehe kantribänd. ja mees on Looduse Kroon. midagi ma pidin veel kirjutama, aga ma unustasin ära, mis see oli. ahjaa, reedeks kästi suur pidu kokku ajada. eläme, katsome.

lõpetuseks Grusiinia vanasõna: hea intriig punub end ise!

hiljem: tahaksin südamest õnnitleda ja tänada seda inimest, kes mu blogi otsustas blogipuusse üles riputada. greit saksess ja zänkz ölot!

Sildid: , ,

postitas Katrjuss kell 14:20  
1 Comment:
Postita kommentaar
<< Home
 
Minust


Nimi: Katrjuss
Asukoht: Tallinn, Estonia
Minust: Mul on koguaeg päris piinlik. Tihti teen ka mõtlemise hääli.
Vaata minu täielikku profiili

Viimased postitused
Arhivaari lemmikud
Teisi igasuguseid
  • Franz Ferdinand
  • Placebo
  • Scissor Sisters
  • Akne ehk Zits
  • Awekas
  • Eesti käsitööblogid
  • Ellu raudkops
  • Go fug yourself
  • Imekaunid ehted
  • Irve
  • Kas see on rumal...
  • Krista Kõiv
  • Kärt Tag...Åsis
  • Käsitööst valutavad käed
  • Liisu
  • Maiks, mu arm
  • Maiks, mijn liefde, Hollandis
  • My milk toof
  • Postsecret
  • Rloaluarnad
  • Sepp
  • Sigane
  • Triin
  • Viper
  • Wulffmorgenthaler
  • eXTReMe Tracker