esmaspäev, juuli 20, 2009
jah, just nii põnev elu mul ongi
Kristi says: aga mul on ainult 1 vautšer alles
Katrjuss says: mida?!?!
Katrjuss says: siis ma pean ise ostma
Kristi says: ma ju käisin Brünot vaatamas
Katrjuss says: mida?!?!
Kristi says: me võime ka teha nii, et teise pileti teeme pooleks hinnast
Katrjuss says: sa käisid Brünot vaatamas
Katrjuss says: mida?!?!
Kristi says: jaa, ma ju ütlesin :D
Katrjuss says: me võime teha ka nii, et teise pileti teeme pooleks hinnast
Katrjuss says: mida?!?!
Katrjuss says: sa ju ütlesid
Kristi says: :D:D
Kristi says: lõpeta :D
Katrjuss says: mida?!?!?!
Katrjuss says: MA EI LÕPETA :D
Kristi says: kumba sa rohkem tahaksid vaadata kas Pohmakat või Johnny Deppi? :D
Katrjuss says: mida?!?!
Katrjuss says: mis valik see selline üldse on
Katrjuss says: valik saab olla, et kas Johnny Deppi või Johnny Deppi
Kristi says: api, sul on vist mingi viirus MSNis, koguaeg vastab mida?!?!? kui midagi ütlen
Katrjuss says: :D


rääkimata sellest, et kui ma otsustan Hiiumaale privaatsusesse pageda (tegelikult muidugi mitte), on kõik teised ka kiljudes kohal. nii teatas Merleke natuke enne mu ärasõitu, et ta hakkab kohe Hiiumaale liikuma. ja siis ma kohtasin praami peal Meelit, kellele lisandusid mõne aja pärast ka Jaagup ja Triin. Hiiumaa populaarseks!

hiljem: nagu selgus, viibivad seal ka Kärdi vanemad. tervitan neid vastu!

veel hiljem: ahjaa. M&M oli ka veel, aga neid ma ei kohanud.

Sildid: ,

postitas Katrjuss kell 11:12  
0 Comment:
Postita kommentaar
<< Home
 
Minust


Nimi: Katrjuss
Asukoht: Tallinn, Estonia
Minust: Mul on koguaeg päris piinlik. Tihti teen ka mõtlemise hääli.
Vaata minu täielikku profiili

Viimased postitused
Arhivaari lemmikud
Teisi igasuguseid
  • Franz Ferdinand
  • Placebo
  • Scissor Sisters
  • Akne ehk Zits
  • Awekas
  • Eesti käsitööblogid
  • Ellu raudkops
  • Go fug yourself
  • Imekaunid ehted
  • Irve
  • Kas see on rumal...
  • Krista Kõiv
  • Kärt Tag...Åsis
  • Käsitööst valutavad käed
  • Liisu
  • Maiks, mu arm
  • Maiks, mijn liefde, Hollandis
  • My milk toof
  • Postsecret
  • Rloaluarnad
  • Sepp
  • Sigane
  • Triin
  • Viper
  • Wulffmorgenthaler
  • eXTReMe Tracker