kolmapäev, juuli 15, 2009
mind on tabanud rutiinikus
minu elu on tabanud rutiin. hommikul samad võileivad ja tee. siis samad näod trollipeatuses ja trollis. hiljem tuttavad näod tee peal. sealhulgas üks mees, kes on juba nädalaid samade riietega mulle vastu tulnud. igal hommikul. see tekitab minus mitmeid küsimusi. näiteks, et kas tal on veel riideid või ainult need. või et kas ta ikka peseb ka oma riideid vahepeal. ja kui tal rohkem riideid ei ole, siis kas ta samal ajal, kui riided on pesus, käib ringi paljalt. võtan end veel kokku, et neid küsimusi esitada. lõunal peaaegu sama söök ja õhtul sama kodu või linn.

õnneks vahelduseks käisime "Milki" vaatamas. päris mõjus film. Madis ütles hommikul, et ta nägi terve öö unes, et on geiaktivist. aplaus ja lilled Sean Pennile.

ja loodetavasti reedel Hiiumaale, kus on juba ees Ints ja Inglikoor. ega see puhkuski kaugel ole.

hiljem: ahjaa. ma siis oma kätt ka ei pese, et Kärdile see võlupuudutus edasi anda.

Sildid: , , , ,

postitas Katrjuss kell 08:36  
1 Comment:
Postita kommentaar
<< Home
 
Minust


Nimi: Katrjuss
Asukoht: Tallinn, Estonia
Minust: Mul on koguaeg päris piinlik. Tihti teen ka mõtlemise hääli.
Vaata minu täielikku profiili

Viimased postitused
Arhivaari lemmikud
Teisi igasuguseid
  • Franz Ferdinand
  • Placebo
  • Scissor Sisters
  • Akne ehk Zits
  • Awekas
  • Eesti käsitööblogid
  • Ellu raudkops
  • Go fug yourself
  • Imekaunid ehted
  • Irve
  • Kas see on rumal...
  • Krista Kõiv
  • Kärt Tag...Åsis
  • Käsitööst valutavad käed
  • Liisu
  • Maiks, mu arm
  • Maiks, mijn liefde, Hollandis
  • My milk toof
  • Postsecret
  • Rloaluarnad
  • Sepp
  • Sigane
  • Triin
  • Viper
  • Wulffmorgenthaler
  • eXTReMe Tracker