neljapäev, aprill 14, 2011
väikesed võidud iga päev!
eile õnnestus jooksuringile minnes minust vastassuunas mööda sõitnud tänavapuhastusautost tagasiteel lõdva randmega (jalalabaga?) mööduda. greit saksess!

kahjuks täna selgus, et miinus ja miinus ei teinud kokku plussi. see tähendab, et bussist väljumine oli küll edukam üleeilsest, aga valmistas mulle sealjuures siiski üsna talumatut piina. not sõu greit saksess.

ja lisaks sain ma just natuke aega tagasi naabertöökaaslasega koos vetsus käia (meil on sugudevahelise võrdsuse vets). tavaliselt ma ikka vaatan, et kedagi poleks, aga täna siis selline ikaldus. naersin potil istudes enda ette ja venitasin, et me ei peaks kraanikausi ääres kohtuma. kahjuks ka töökaaslane venitas peegli ees ja nii ma pidin siiski väljuma. tegin seda naerdes (ja kahjuks vist veits ka punastades) ja vihjasin Ally McBealile. et kõik veelgi piinlikum oleks, oli uksest väljudes meil vastas koristaja, kes imestunud näoga küsis, et mida teie seal nüüd küll kahekesi tegite. naerdes põgenemise asemel oleks vist Kristi soovituse kohaselt tõesti pidanud vastama, et puuksutasime, ofkoos!

Sildid: , , ,

postitas Katrjuss kell 10:08  
2 Comment:
  • At 14 aprill, 2011 12:05, Blogger slim shady ütles…

    sky is the limit, katre! :D
    ja kuidas on lugu vetsupotile istuma laskumisega seoses reielihaste meeldiva konditsiooniga?

    kuulsin hiljuti tütarlapsest, kes sai omale ilusad vormis jalad, kui asus elama ühikasse, kus ei tunnistatud prill-laudu. pole vaja jooksmas käiagi!

     
  • At 14 aprill, 2011 17:06, Blogger Nælju ütles…

    haha, slim shady! aga selleks on ju tudengileht. ehk siis tasuta ajalehest saab prill-laua voltida. ma elasin ka sellises ühikas.

     
Postita kommentaar
<< Home
 
Minust


Nimi: Katrjuss
Asukoht: Tallinn, Estonia
Minust: Mul on koguaeg päris piinlik. Tihti teen ka mõtlemise hääli.
Vaata minu täielikku profiili

Viimased postitused
Arhivaari lemmikud
Teisi igasuguseid
  • Franz Ferdinand
  • Placebo
  • Scissor Sisters
  • Akne ehk Zits
  • Awekas
  • Eesti käsitööblogid
  • Ellu raudkops
  • Go fug yourself
  • Imekaunid ehted
  • Irve
  • Kas see on rumal...
  • Krista Kõiv
  • Kärt Tag...Åsis
  • Käsitööst valutavad käed
  • Liisu
  • Maiks, mu arm
  • Maiks, mijn liefde, Hollandis
  • My milk toof
  • Postsecret
  • Rloaluarnad
  • Sepp
  • Sigane
  • Triin
  • Viper
  • Wulffmorgenthaler
  • eXTReMe Tracker