pühapäev, aprill 03, 2011
värvilised uned
nägin unes järgmist inglisekeelset dialoogi (milline erudeeritus isegi unes!) minu ja ühe eriti peenutseva Dali-vuntsiga homoseksuaalse vanemat sorti härra vahel:

Härra: "Do you know why pigs are not electrocuted?"
Mina: "They would become bacon."

ärgates ma naersin ja nüüd loodan, et tulin maailma parima nalja peale, kuigi see tundub kuidagi kahtlaselt tuttav. see uni on suurepärane lisandus minu eilsele unele, kus ma olin mees, noksiga. ja ei kartnud seda ka kasutada. Freud ilmselt oleks lausa käsi kokku löönud suurest rõõmust minusuguse patsiendi üle.

Sildid: ,

postitas Katrjuss kell 12:08  
6 Comment:
  • At 03 aprill, 2011 12:25, Blogger slim shady ütles…

    ma olen ka paar korda elus unes näinud et mul on noks ja siis muidugi tuleb sellega koheselt eksperimenteerida sest nii põnev ja uus vidin on ja lisaks mõnna :)
    huvitav, äkki ei peaks sellist infot internetti panema?

     
  • At 03 aprill, 2011 16:11, Blogger Katrjuss ütles…

    see tähendab. ma mõtlesin ka, et vblla ei peaks mainima seda noksiund. aga kuna ma viimasel ajal näen üldse koguaeg väga sisutihedaid, eredate värvidega ja põnevaid unesid, siis see oli märksõna rohkem endale tulevikuks, et kui ma seda postitust lugema juhtun, siis meenub ka see unenägu. ja õnneks ma jätsin kõik räpased üksikasjad enese teada :D.

     
  • At 03 aprill, 2011 16:45, Blogger Katrjuss ütles…

    st ma mõistsin küll, et sa mõtlesid infot enda kohta:).

     
  • At 03 aprill, 2011 17:31, Blogger slim shady ütles…

    nojah, ma mõtlesin üleüldiselt. aga ma olen ka teistelt tüdrukutelt kuulnud et selline episood on unest läbi käinud. minu arvates see pole niiväga penis envy kui pigem huvi sellise kehaosa vastu mida endal pole, ja et mis tunne on huvitav meestel olla kui neil on mingid asjad teistmoodi. põnev ju.

     
  • At 03 aprill, 2011 18:09, Blogger Katrjuss ütles…

    jaa! ma olin täiesti pettunud, kui mu uni lõppes justtäpselt enne, kui mõnusaks minema hakkas.

     
  • At 04 aprill, 2011 10:04, Blogger Nælju ütles…

    mina olen unes näinud, et ma olen sôdur-mees ja must mees. erinevad uned. aga meenub ka kuskilt seik mehena ja seksiga (veel eraldi uni).

     
Postita kommentaar
<< Home
 
Minust


Nimi: Katrjuss
Asukoht: Tallinn, Estonia
Minust: Mul on koguaeg päris piinlik. Tihti teen ka mõtlemise hääli.
Vaata minu täielikku profiili

Viimased postitused
Arhivaari lemmikud
Teisi igasuguseid
  • Franz Ferdinand
  • Placebo
  • Scissor Sisters
  • Akne ehk Zits
  • Awekas
  • Eesti käsitööblogid
  • Ellu raudkops
  • Go fug yourself
  • Imekaunid ehted
  • Irve
  • Kas see on rumal...
  • Krista Kõiv
  • Kärt Tag...Åsis
  • Käsitööst valutavad käed
  • Liisu
  • Maiks, mu arm
  • Maiks, mijn liefde, Hollandis
  • My milk toof
  • Postsecret
  • Rloaluarnad
  • Sepp
  • Sigane
  • Triin
  • Viper
  • Wulffmorgenthaler
  • eXTReMe Tracker