reede, juuni 24, 2005
aga äkki siiski?
ahjaa. mulle meenus üks seik, kui ma raadiomaja juurest kodusse jalutasin. mulle tuli vastu üks mees. milles iseenesest pole ju miskit imelikku. kui välja arvata see, et ma teda jõllitama jäin. kas saab olla võimalik, et dominic monaghan on eestis? ilmselt ei saa. aga no pet shop boys puhkas ka siin salaja. no igastahes. kui see ka polnud dominic, siis tal on väääga hea teisik siin eestis. või olen mina lihtsalt jaanist väljamagamata ja näen viirastusi. milles iseenesest pole ju ka midagi üllatavat. kellelt see aju on? abby..abby someone. abby normal.

Sildid:

postitas Katrjuss kell 20:22  
2 Comment:
  • At 25 juuni, 2005 17:44, Blogger Mari-Liis ütles…

    Huvitav, miks ma küll arvasin enne selle nime Google'i otsingusse panemist, et see on arvatavasti Lord of The Ring'ist?
    maniakk.

     
  • At 03 juuli, 2005 22:06, Anonymous Anonüümne ütles…

    dominic eestis!!!! ma kohe minestan...

     
Postita kommentaar
<< Home
 
Minust


Nimi: Katrjuss
Asukoht: Tallinn, Estonia
Minust: Mul on koguaeg päris piinlik. Tihti teen ka mõtlemise hääli.
Vaata minu täielikku profiili

Viimased postitused
Arhivaari lemmikud
Teisi igasuguseid
  • Franz Ferdinand
  • Placebo
  • Scissor Sisters
  • Akne ehk Zits
  • Awekas
  • Eesti käsitööblogid
  • Ellu raudkops
  • Go fug yourself
  • Imekaunid ehted
  • Irve
  • Kas see on rumal...
  • Krista Kõiv
  • Kärt Tag...Åsis
  • Käsitööst valutavad käed
  • Liisu
  • Maiks, mu arm
  • Maiks, mijn liefde, Hollandis
  • My milk toof
  • Postsecret
  • Rloaluarnad
  • Sepp
  • Sigane
  • Triin
  • Viper
  • Wulffmorgenthaler
  • eXTReMe Tracker