reede, juuli 22, 2005
eile käisin hollikas
jaaa. õudus on saanud tõelisuseks. ma käisin eile tõesti hollikas. jaanuse ja martini ja kärtsuga. milline suurepärane sünnipäeva kingitus.
hollikas oli huvitav. palju mõnusat muusikat. nii mõnusat, et esialgu me ei saanud arugi, et mis liigutusi me tegema peame ja vahtisime niisama suu ammuli. õnneks oli palju ettenäitajaid. ja palju seksikat tantsu. ja palju seksikaid kehi. ja mehi. kes vaatasid naisi. kes tantsisid. tõeline lihaturg.
aga nüüd ma lähen maale. sugulastele uusi tantsuliigutusi õpetama. et hollikas jõuaks ka maainimesteni.

Sildid: , ,

postitas Katrjuss kell 16:25  
2 Comment:
  • At 24 juuli, 2005 16:09, Anonymous Anonüümne ütles…

    pilte ei tahtnud juurde panna, et kes hollikas käisid.:P

     
  • At 26 juuli, 2005 16:28, Anonymous Anonüümne ütles…

    te ei palunud anonüümsust:P
    aga ma võin pildid lisada küll, möhähähähähähähä

     
Postita kommentaar
<< Home
 
Minust


Nimi: Katrjuss
Asukoht: Tallinn, Estonia
Minust: Mul on koguaeg päris piinlik. Tihti teen ka mõtlemise hääli.
Vaata minu täielikku profiili

Viimased postitused
Arhivaari lemmikud
Teisi igasuguseid
  • Franz Ferdinand
  • Placebo
  • Scissor Sisters
  • Akne ehk Zits
  • Awekas
  • Eesti käsitööblogid
  • Ellu raudkops
  • Go fug yourself
  • Imekaunid ehted
  • Irve
  • Kas see on rumal...
  • Krista Kõiv
  • Kärt Tag...Åsis
  • Käsitööst valutavad käed
  • Liisu
  • Maiks, mu arm
  • Maiks, mijn liefde, Hollandis
  • My milk toof
  • Postsecret
  • Rloaluarnad
  • Sepp
  • Sigane
  • Triin
  • Viper
  • Wulffmorgenthaler
  • eXTReMe Tracker