reede, jaanuar 13, 2006
13 ja reede
peale seda, kui oli olnud üks üsna halb öö. täis vastikut kurguvalu ja kinnist nina (ma olen niiiiii haige...). mõtlesin ma küll, et 13 reede ei olegi mõnus nagu tavaliselt. aga ma eksisin. on siiski mõnus. sest lehes ootas mind suurepärane uudis. nimelt. kui veab. ja palun, seekord peab ju vedama. siis mais tuleb franz ferdinand eestisse!!! (jaja. tegemist on ühe ff-i friigiga) ja ma unustasin isegi, et kurk valutab. ja nina valutab. ja kooliasju on veel palju teha. sest ikkagi. jippikajeedigieriduu! nüüd ma pean aint laskma jaanil veel vaikol silma peal hoida, et millal pileteid müüma hakatakse. et siis neid rabada. pileteid. mitte jaani ja vaikot. jesso!!

ja õnnitlus- ja rahakaarte ma ootan ka. eriti rahakaarte. sest ilmselt juhtus nüüd küll nii, et ma saingi selle tekstiilikeemia viie. ohh mind.

ja suuuur pidu. jesso!!

Sildid: , , ,

postitas Katrjuss kell 14:56  
1 Comment:
Postita kommentaar
<< Home
 
Minust


Nimi: Katrjuss
Asukoht: Tallinn, Estonia
Minust: Mul on koguaeg päris piinlik. Tihti teen ka mõtlemise hääli.
Vaata minu täielikku profiili

Viimased postitused
Arhivaari lemmikud
Teisi igasuguseid
  • Franz Ferdinand
  • Placebo
  • Scissor Sisters
  • Akne ehk Zits
  • Awekas
  • Eesti käsitööblogid
  • Ellu raudkops
  • Go fug yourself
  • Imekaunid ehted
  • Irve
  • Kas see on rumal...
  • Krista Kõiv
  • Kärt Tag...Åsis
  • Käsitööst valutavad käed
  • Liisu
  • Maiks, mu arm
  • Maiks, mijn liefde, Hollandis
  • My milk toof
  • Postsecret
  • Rloaluarnad
  • Sepp
  • Sigane
  • Triin
  • Viper
  • Wulffmorgenthaler
  • eXTReMe Tracker