teisipäev, veebruar 07, 2006
it was obious. the joke was lethal.
eile oli see päev, kui kärts läks lõplikult lolliks. kell 19.50. ja tal polnud eriti kaugele minna. muhahaha.

ja ma loodan, et üks õhtu ma suudan ka nii magama jääda, et ma ei pea visklema tunde. aga õnneks mu unenäod on jätkuvalt friikid. ikkagi seksi lühinumber. hea, et mina neid ainult näen. muidu oleks ilmselt väga piinlik.

ja ma avastasin, et hui s glazami eksisteerib ka päriselt.

ja issand jumal küll! minagi tahaks mažööri juurde maššaasile minna. nagu kui piinlik saab pärlipeegel veel olla? kui see saade lõppeb, olen ilmselt oma otsaesise siniseks tagunud.

Sildid: , , ,

postitas Katrjuss kell 11:41  
5 Comment:
  • At 07 veebruar, 2006 16:15, Anonymous Anonüümne ütles…

    njah, Sinul jällegi polnud seda võrdlusmaterjali kaugelt võtta: "Nii, kas kärts on mulle järgi jõudnud? On küll." muahhahhahhaaaa!!!

     
  • At 08 veebruar, 2006 13:39, Blogger Katrjuss ütles…

    ju littl! (kostub kägistamishäälitsusi)

     
  • At 08 veebruar, 2006 13:41, Anonymous Anonüümne ütles…

    ma siiski teeks väikse täpsustuse -- kuna kärts on eluaeg täiesti loll olnud, siis tal polnud enam pikk maa minna. et mitte öelda, tal polnudki enam kuhugi minna.

     
  • At 08 veebruar, 2006 22:50, Anonymous Anonüümne ütles…

    ju littl! (kostub kägistamishäälitsusi)

     
  • At 09 veebruar, 2006 13:45, Anonymous Anonüümne ütles…

    tajun väljaelamata primaartunge ja sellet tulenevat vägivalda. [kustutatud turvapõhjustel]?

     
Postita kommentaar
<< Home
 
Minust


Nimi: Katrjuss
Asukoht: Tallinn, Estonia
Minust: Mul on koguaeg päris piinlik. Tihti teen ka mõtlemise hääli.
Vaata minu täielikku profiili

Viimased postitused
Arhivaari lemmikud
Teisi igasuguseid
  • Franz Ferdinand
  • Placebo
  • Scissor Sisters
  • Akne ehk Zits
  • Awekas
  • Eesti käsitööblogid
  • Ellu raudkops
  • Go fug yourself
  • Imekaunid ehted
  • Irve
  • Kas see on rumal...
  • Krista Kõiv
  • Kärt Tag...Åsis
  • Käsitööst valutavad käed
  • Liisu
  • Maiks, mu arm
  • Maiks, mijn liefde, Hollandis
  • My milk toof
  • Postsecret
  • Rloaluarnad
  • Sepp
  • Sigane
  • Triin
  • Viper
  • Wulffmorgenthaler
  • eXTReMe Tracker