esmaspäev, jaanuar 16, 2006
pervonkel

emm siile (m.c.) palju õnne veelkord. sai mõnusat tantsu. kertti pole normaalne küll. kahjuks on meie tantsust ka videosüüdistus.

ja täna sai siis jaagupi juures käidud. ja arutatud suurt pidu. nalja igastahes sai. lootus on, et pidu tuleb sama naljakas. vähemalt meile endile. või siis ka teistele. sest ometigi me ju lubame inimesi, kelle üle saab naerda. seega. mõnus pidu 23. veebruar. detailid selguvad peagi. ja siinkohal ma tahaksin tänada veel ka jaagupi m.c.-d, kes mulle fervexit ja nohurohtu andis. ma saan jälle hingata. ja enesetunne pole ka just kõige halvem enam. ilmselt viskas tal üle minu pidev nuuskamine. või siis punane nina. igastahes sukeldun ma nüüd photoshopi maailma.

ja hea, et on mõned asjad, mis _alati_ mõistuse koju tagasi toovad.

pervonkel!

Sildid: , , , ,

postitas Katrjuss kell 01:41  
4 Comment:
Postita kommentaar
<< Home
 
Minust


Nimi: Katrjuss
Asukoht: Tallinn, Estonia
Minust: Mul on koguaeg päris piinlik. Tihti teen ka mõtlemise hääli.
Vaata minu täielikku profiili

Viimased postitused
Arhivaari lemmikud
Teisi igasuguseid
  • Franz Ferdinand
  • Placebo
  • Scissor Sisters
  • Akne ehk Zits
  • Awekas
  • Eesti käsitööblogid
  • Ellu raudkops
  • Go fug yourself
  • Imekaunid ehted
  • Irve
  • Kas see on rumal...
  • Krista Kõiv
  • Kärt Tag...Åsis
  • Käsitööst valutavad käed
  • Liisu
  • Maiks, mu arm
  • Maiks, mijn liefde, Hollandis
  • My milk toof
  • Postsecret
  • Rloaluarnad
  • Sepp
  • Sigane
  • Triin
  • Viper
  • Wulffmorgenthaler
  • eXTReMe Tracker