laupäev, jaanuar 14, 2006
"muideks. ma olen vaba!"
eino kaua peab seal reval cafés käima, et see kantripluusiga noormees ka meie lauda vestlema tuleks?! vblla me pole enam päris tema vanuseklass. või siis peaks lihtsalt vähem tema üle naerma.

ja ma olen niiii haige! ja see on väga nõme. sest ega eriti hingata ei saa. ega magada. ninaalt valutab. ja kurk valutab kaa. ja palavikku on vist ka natuke. ja ma olen muidu ka nii väeti. vääks!

ja õhtul on ema sünnipäev. mis tähendab seda, et õhtu edenes hakkab siin toimuma väga valusaid tantsunumbreid. ja vblla isegi mingeid laulunumbreid. ja kui sellest veel väheseks jääb. siis paneb isa traditsiooniliselt kell viis hommikul mängima led zeppelini. mis võib olla ka üks põhjus, miks ma selle bändi eriline fänn ei ole. kuigi ükskord ühes teises kontekstis oli neil täitsa hea muusika. aga ilmselt on see hommikune terror liiga sügavalt juurdunud. hea vähemasti, et klaver meie toas pole.

ja nüüd ma pean minema koristama. et eemaldada kõik vähegi liiga lahtised asjad. ja kruvida kinni lauad ja toolid. sest selliste orkaaniliste tantsupaaride ees ei jää ilmselt midagi püsima.

Sildid: , , , ,

postitas Katrjuss kell 10:30  
1 Comment:
  • At 14 jaanuar, 2006 16:40, Blogger Mari-Liis ütles…

    Oijah. Kas sa olid ka siis, kui ema kunagi rääkis sellest mängust "karu tuleb", mida ta täna õhtul mängida kavatseb?

     
Postita kommentaar
<< Home
 
Minust


Nimi: Katrjuss
Asukoht: Tallinn, Estonia
Minust: Mul on koguaeg päris piinlik. Tihti teen ka mõtlemise hääli.
Vaata minu täielikku profiili

Viimased postitused
Arhivaari lemmikud
Teisi igasuguseid
  • Franz Ferdinand
  • Placebo
  • Scissor Sisters
  • Akne ehk Zits
  • Awekas
  • Eesti käsitööblogid
  • Ellu raudkops
  • Go fug yourself
  • Imekaunid ehted
  • Irve
  • Kas see on rumal...
  • Krista Kõiv
  • Kärt Tag...Åsis
  • Käsitööst valutavad käed
  • Liisu
  • Maiks, mu arm
  • Maiks, mijn liefde, Hollandis
  • My milk toof
  • Postsecret
  • Rloaluarnad
  • Sepp
  • Sigane
  • Triin
  • Viper
  • Wulffmorgenthaler
  • eXTReMe Tracker