esmaspäev, jaanuar 30, 2006
ooo, ma süttin!
eile ma lugesin raamatut ja leidsin sealt sellise sõna nagu habemekosk. ja tegemist polnud "solvanguist tugevam"-tüüpi raamatuga, vaid täiesti korraliku "middlesexiga". naersin siiski.

täna jällegi käisin koolis ja viisin ära oma lõpetamisetapi avalduse. nüüd tabab mind paanika atakk mitte ainult väikestele kinnistele kohtadele mõeldes, vaid ka sellele mõeldes. väkk.

ja täitsa tore on, kui tänaval ütlevad tere võõrad välismaa mittekiimasedbritipoissmehedvaidtäitsakorralikudjašarmantsedülikonnas-mehed. hea tuju vähemasti küll tekkis.

ja postkastide juurest uut "selecti" kataloogi võttes teadsin, et tuleb huumorit täis õhtupoolik.

Sildid: , , , ,

postitas Katrjuss kell 15:08  
0 Comment:
Postita kommentaar
<< Home
 
Minust


Nimi: Katrjuss
Asukoht: Tallinn, Estonia
Minust: Mul on koguaeg päris piinlik. Tihti teen ka mõtlemise hääli.
Vaata minu täielikku profiili

Viimased postitused
Arhivaari lemmikud
Teisi igasuguseid
  • Franz Ferdinand
  • Placebo
  • Scissor Sisters
  • Akne ehk Zits
  • Awekas
  • Eesti käsitööblogid
  • Ellu raudkops
  • Go fug yourself
  • Imekaunid ehted
  • Irve
  • Kas see on rumal...
  • Krista Kõiv
  • Kärt Tag...Åsis
  • Käsitööst valutavad käed
  • Liisu
  • Maiks, mu arm
  • Maiks, mijn liefde, Hollandis
  • My milk toof
  • Postsecret
  • Rloaluarnad
  • Sepp
  • Sigane
  • Triin
  • Viper
  • Wulffmorgenthaler
  • eXTReMe Tracker