teisipäev, jaanuar 24, 2006
ohh õudu
oi. pärlipeegel on lihtsalt suurepäraselt valus saade. mu lemmik oli meigikool. "paneme selle lapi siia näkku ja näe, tuligi välja, et sul on rasune nahk". järmine kord pidi jätkuma. huvitav, mida põnevat siis selgub.
ja ma ei saa aru. nagu mingi. palun, ärge rääkige inglise keelt! seda on alati nii piinlik kuulata. ja miks nad stiilimängus nii valusaid asju selga panevad. no ok. vahest on seal täitsa ilusad asjad ka. aga täna oli küll natuke valus. või siis palju. pean vist kaubamaja osakondadest hoiduma. kes teab, millal nad seal ringi käia võivad.

ja ppädaste ppeakokk ppeeter sai omale kunstripsmed ja silmalainerijoone. tõeline huumorisaade.

Sildid:

postitas Katrjuss kell 13:23  
0 Comment:
Postita kommentaar
<< Home
 
Minust


Nimi: Katrjuss
Asukoht: Tallinn, Estonia
Minust: Mul on koguaeg päris piinlik. Tihti teen ka mõtlemise hääli.
Vaata minu täielikku profiili

Viimased postitused
Arhivaari lemmikud
Teisi igasuguseid
  • Franz Ferdinand
  • Placebo
  • Scissor Sisters
  • Akne ehk Zits
  • Awekas
  • Eesti käsitööblogid
  • Ellu raudkops
  • Go fug yourself
  • Imekaunid ehted
  • Irve
  • Kas see on rumal...
  • Krista Kõiv
  • Kärt Tag...Åsis
  • Käsitööst valutavad käed
  • Liisu
  • Maiks, mu arm
  • Maiks, mijn liefde, Hollandis
  • My milk toof
  • Postsecret
  • Rloaluarnad
  • Sepp
  • Sigane
  • Triin
  • Viper
  • Wulffmorgenthaler
  • eXTReMe Tracker