pühapäev, veebruar 12, 2006
kuidas eesti kulla sai
ega see väga mõnus ei ole, et kui nii üheksa ajal magama minna, siis nii 12 ajal ärgata selle peale, kuidas ema teises toas kiljub ja karjub. ja telekas on põhja pandud. ja kui suurivaevu silmad lahti rebida, saab mõne aja pärast isegi aru, et tegemist on suusavõistluse ülekandega. ja ema kiljumine süveneb. ja sekka kostub üha valjenevaid hüüdeid, et eiei, ta saab hõbeda! (lõputud kiljed ja karjed, sekka sõimu). ja mina mõtlesingi, et sai hõbeda. aga siis läks kisa suuremaks ja tuli siiski kuld (lõputu kiljumine, karjumine, juubeldused, aplaus). ja selle teadmisega sain ma eesti hümni saatel uuesti magama jääda.

Sildid: ,

postitas Katrjuss kell 16:01  
3 Comment:
  • At 16 veebruar, 2006 17:35, Blogger Laura ütles…

    nüüd pead külll uue bloigi tegema "kuidas eesti teise kulla sai"

     
  • At 16 veebruar, 2006 18:02, Blogger Katrjuss ütles…

    jajah. ma ootan ära, et millal OM ära lõppeb. et ma ei peaks liialt oma käsi trükkimiseks kulutama:P

     
  • At 17 veebruar, 2006 17:30, Blogger Laura ütles…

    Eile tahtsin kirjutada siia kommentaari teemal, et sa oled haige egomees ja ärasõnuja, aga täna pean tunnistama tulema, et õogus sul vist on:D

     
Postita kommentaar
<< Home
 
Minust


Nimi: Katrjuss
Asukoht: Tallinn, Estonia
Minust: Mul on koguaeg päris piinlik. Tihti teen ka mõtlemise hääli.
Vaata minu täielikku profiili

Viimased postitused
Arhivaari lemmikud
Teisi igasuguseid
  • Franz Ferdinand
  • Placebo
  • Scissor Sisters
  • Akne ehk Zits
  • Awekas
  • Eesti käsitööblogid
  • Ellu raudkops
  • Go fug yourself
  • Imekaunid ehted
  • Irve
  • Kas see on rumal...
  • Krista Kõiv
  • Kärt Tag...Åsis
  • Käsitööst valutavad käed
  • Liisu
  • Maiks, mu arm
  • Maiks, mijn liefde, Hollandis
  • My milk toof
  • Postsecret
  • Rloaluarnad
  • Sepp
  • Sigane
  • Triin
  • Viper
  • Wulffmorgenthaler
  • eXTReMe Tracker