neljapäev, aprill 27, 2006
"loomade sarm"
poola juhhei! kohtingutasime selle türavarre ära. tundus, et ei olegi selline pervonkel, nagu oleks arvanud, eksole. ja õnneks suutsime endistki jätta talle suurepärase esmamulje. oodaku ainult reisini! kostub võigast naeru.

õues on kevad ja mõnusalt soe. kuigi ma ei leia, et oleks juba nii soe, et päevitustes ringi lasta, aga leidub selliseid hullegi. see-eest seelikuga on täitsa okei. ja mitte miniseelikuga. ega ka mikropükstega. ohh sind küll!

ja jaagup! kui sa kohe ära ei paranda, et orwellil oli raamat "1984" ja mitte "1981", siis ma hullun siia!

tänan!

ja ma lihtsalt ei saa aru noh! ilmselt ma siis olen lihtsalt lolliks jäänud.

Sildid: , ,

postitas Katrjuss kell 02:06  
1 Comment:
Postita kommentaar
<< Home
 
Minust


Nimi: Katrjuss
Asukoht: Tallinn, Estonia
Minust: Mul on koguaeg päris piinlik. Tihti teen ka mõtlemise hääli.
Vaata minu täielikku profiili

Viimased postitused
Arhivaari lemmikud
Teisi igasuguseid
  • Franz Ferdinand
  • Placebo
  • Scissor Sisters
  • Akne ehk Zits
  • Awekas
  • Eesti käsitööblogid
  • Ellu raudkops
  • Go fug yourself
  • Imekaunid ehted
  • Irve
  • Kas see on rumal...
  • Krista Kõiv
  • Kärt Tag...Åsis
  • Käsitööst valutavad käed
  • Liisu
  • Maiks, mu arm
  • Maiks, mijn liefde, Hollandis
  • My milk toof
  • Postsecret
  • Rloaluarnad
  • Sepp
  • Sigane
  • Triin
  • Viper
  • Wulffmorgenthaler
  • eXTReMe Tracker