pühapäev, märts 26, 2006
ohh ilus oled, uuendet keel no eesti
ma olen eesti teatri täielik fänn. no muidugi on ka kahtlaseid teatreid veel "huvitavamate" ja kahtlastemate etendustega. aga enamik on siiski suurepärased teatrid. ja miskipärast on alati nii, et kui ma teatrist välja tulen, siis ma tunnen end küll kohe paremini. vähemasti tavaliselt on see nii. aga eks see oleneb ka etendusest. eile nt vaatasime "keeleuuenduse lõpmattu kurv". lavaka diplomietendus. see oli täitsa äge. ja nalja sai ka. ja kuigi kohati oli raske jälgida uudissõnade väljamõtlemise käiku, oli siiski äge. mina mõtlesin peale etendust küll, et kuidas osad sõnad on praegugi kasutusel ja kuidas osad toonased keeleuuendused on praegu totaalsed kõnekeelsed stiilivead. ja et õnneks osad valusad uuendusideed ei ole kasutusel. kuigi ei või iial teada. mõni eesti keele friik võib sellest etendusest palju ideid no keeleuuendus juurde saada. ja lavaka tudengid olid ka edasi arenenud. ei olnud kuidagi sellised rabedad, vaid mängisid palju loomulikumalt. vähemasti mulle tundus nii. aga mina ju olengi tõeline teatrikriitik. ja nüüd mul on tunne, et ma pean minema ja ostma kõik teatripiletid. elagu teater no eesti!

Sildid:

postitas Katrjuss kell 02:54  
0 Comment:
Postita kommentaar
<< Home
 
Minust


Nimi: Katrjuss
Asukoht: Tallinn, Estonia
Minust: Mul on koguaeg päris piinlik. Tihti teen ka mõtlemise hääli.
Vaata minu täielikku profiili

Viimased postitused
Arhivaari lemmikud
Teisi igasuguseid
  • Franz Ferdinand
  • Placebo
  • Scissor Sisters
  • Akne ehk Zits
  • Awekas
  • Eesti käsitööblogid
  • Ellu raudkops
  • Go fug yourself
  • Imekaunid ehted
  • Irve
  • Kas see on rumal...
  • Krista Kõiv
  • Kärt Tag...Åsis
  • Käsitööst valutavad käed
  • Liisu
  • Maiks, mu arm
  • Maiks, mijn liefde, Hollandis
  • My milk toof
  • Postsecret
  • Rloaluarnad
  • Sepp
  • Sigane
  • Triin
  • Viper
  • Wulffmorgenthaler
  • eXTReMe Tracker