kolmapäev, aprill 11, 2007
vanamuttide häppiauer
loomulikult tänasest laupäeva-pühapäevani. "hullud päevad" ja "osturalli" ju. ma ei tea küll, mis mul arus oli, kui ma kristi endaga stockmanni meelitasin. vabanduseks võin öelda, et me läksime ikka kindlaid asju vaatama (ja need ei olnud mitte nuustikud ja vetsupaber). ühesõnaga, juba sisenedes tabas meid ühe vanamuti sõim. et niigi on täiega kitsas ja siis veel käruga ka tulete siia. oli kohe mõnus ja tekkis selline õige hullude päevade tunne. noh see, et kakled vanamutiga švammi pärast või rebid niisama kellegil asju käest ära. kahjuks siiski kaklused jäid olemata. küll aga tekkis tunne, et ma ei viitsi seal poes enam olla, rekordilise ajaga - nii umbes 5 minutit (kui mitte vähem) peale sisenemist. vastik mäsu ühesõnaga. ja et seda õiget hullutise tunnet kojugi kaasa saada, sõimas meid lahkudes veel üks lõhnaleti juurde pooljooksev karguga vanamutt, kellele kristi vist kogemata käruga vastu oli läinud. hea, et tädike polnud piisavalt tark ja ei kasutanud oma karku meie nahutamiseks. igastahes me lubasime, et enam me "hulludele päevadele" ei lähe. või noh, vähemasti mitte enne järgmist korda.

Sildid:

postitas Katrjuss kell 15:24  
0 Comment:
Postita kommentaar
<< Home
 
Minust


Nimi: Katrjuss
Asukoht: Tallinn, Estonia
Minust: Mul on koguaeg päris piinlik. Tihti teen ka mõtlemise hääli.
Vaata minu täielikku profiili

Viimased postitused
Arhivaari lemmikud
Teisi igasuguseid
  • Franz Ferdinand
  • Placebo
  • Scissor Sisters
  • Akne ehk Zits
  • Awekas
  • Eesti käsitööblogid
  • Ellu raudkops
  • Go fug yourself
  • Imekaunid ehted
  • Irve
  • Kas see on rumal...
  • Krista Kõiv
  • Kärt Tag...Åsis
  • Käsitööst valutavad käed
  • Liisu
  • Maiks, mu arm
  • Maiks, mijn liefde, Hollandis
  • My milk toof
  • Postsecret
  • Rloaluarnad
  • Sepp
  • Sigane
  • Triin
  • Viper
  • Wulffmorgenthaler
  • eXTReMe Tracker