reede, mai 25, 2007
mõistus on mul samalühike kui vanainimese soeng
"sa tead, mida sa tead. ja mis saab sellest, mida sa ei tea? sellega on korras, sest sa ei tea sellest midagi. häda on selles, et me arvame tihti, et teame midagi, kui tegelikult ei tea me mõhkugi. sina tahaksid praegu teada rohkem, kui sa tead. küsi kõigepealt endalt, mida sa täpselt tead. võib selguda, et rohkem sa ei peagi teadma."

horoskoop, kroonikast muidugi. ma kohe ei teaks, mida teha, kui kroonika horoskoopi ei oleks. õnneks kroonika teab alati, mida ma tean ja ei tea. niiet tõeliselt tabav.

aga muidu ma olen endiselt veidrik. vihastusin ühe niitäiesti mõttetu asja peale ja tegin nii lapsiku asja, et pärast ajas ennastki naerma. einoh, mõistus pole ikka enda teha.

Sildid:

postitas Katrjuss kell 16:57  
4 Comment:
  • At 26 mai, 2007 17:47, Anonymous Anonüümne ütles…

    aga kas ka sama kohev?

     
  • At 26 mai, 2007 19:43, Blogger Katrjuss ütles…

    ikka. nii kohev kui lühike. tegemist on ruutsoenguga. ja kui panna kuus sellist soengut järjest saab kokku ühe suure soengu, mille nimikohevus on võrdeline väikseima soengu kohevusega. ja rööbiti saab panna ainult need kohevad soengud, mis on ühekohevused. ja siis nende nimikohevus on kohevate soengute kordne. ah fakk, ma ei viitsi enam õppida.

     
  • At 26 mai, 2007 20:03, Anonymous Anonüümne ütles…

    tundub, et Sul on kõik juba selge.

     
  • At 26 mai, 2007 20:18, Blogger Katrjuss ütles…

    oh ei. ma õppisin ja siis taipasin virgudes, et tegelikult olin hoopiski maganud.

     
Postita kommentaar
<< Home
 
Minust


Nimi: Katrjuss
Asukoht: Tallinn, Estonia
Minust: Mul on koguaeg päris piinlik. Tihti teen ka mõtlemise hääli.
Vaata minu täielikku profiili

Viimased postitused
Arhivaari lemmikud
Teisi igasuguseid
  • Franz Ferdinand
  • Placebo
  • Scissor Sisters
  • Akne ehk Zits
  • Awekas
  • Eesti käsitööblogid
  • Ellu raudkops
  • Go fug yourself
  • Imekaunid ehted
  • Irve
  • Kas see on rumal...
  • Krista Kõiv
  • Kärt Tag...Åsis
  • Käsitööst valutavad käed
  • Liisu
  • Maiks, mu arm
  • Maiks, mijn liefde, Hollandis
  • My milk toof
  • Postsecret
  • Rloaluarnad
  • Sepp
  • Sigane
  • Triin
  • Viper
  • Wulffmorgenthaler
  • eXTReMe Tracker