teisipäev, august 07, 2007
kõiges on süüdi merle
kes ütles, et ma ei kohkuks tagasi baarikapi ees. noh, ei kohkunudki. hakkas parem. vähemalt täna. homme on ilmselt mingi tuumapohmellikatastroof. aga see on alles homme. täna võib tantsida ja enda ette naerda ja laule kaasa üürata. homme on küll ja küll aega piinlikkust tunda. ja muid asju. ühe päeva võib ikka vabaks võtta. ma lähen tantsin nüüd pisut. ja lõbustan kärti läbi msn-i. jah. mul on suurepärased sõbrad ja ma armastan neid.

hiljem: a me lähme nüüd peole. ESMASPÄEVAL!! ühesõnaga, ma naeran praegu täiega, sest see lihtsalt pole võimalik.

veel hiljem: kas ma juba ütlesin, et ma armastan oma sõpru?

Sildid:

postitas Katrjuss kell 00:14  
4 Comment:
Postita kommentaar
<< Home
 
Minust


Nimi: Katrjuss
Asukoht: Tallinn, Estonia
Minust: Mul on koguaeg päris piinlik. Tihti teen ka mõtlemise hääli.
Vaata minu täielikku profiili

Viimased postitused
Arhivaari lemmikud
Teisi igasuguseid
  • Franz Ferdinand
  • Placebo
  • Scissor Sisters
  • Akne ehk Zits
  • Awekas
  • Eesti käsitööblogid
  • Ellu raudkops
  • Go fug yourself
  • Imekaunid ehted
  • Irve
  • Kas see on rumal...
  • Krista Kõiv
  • Kärt Tag...Åsis
  • Käsitööst valutavad käed
  • Liisu
  • Maiks, mu arm
  • Maiks, mijn liefde, Hollandis
  • My milk toof
  • Postsecret
  • Rloaluarnad
  • Sepp
  • Sigane
  • Triin
  • Viper
  • Wulffmorgenthaler
  • eXTReMe Tracker