neljapäev, juuli 05, 2007
kuidas piret, mari, pärtel ja liim levikas käisid
st nalja oi kui palju. vanurid on tagasi. jenka on hip-hopi täiesti uus tase hop-hop. mõningad amüsantsed noormehed. jaagup...st pärtel imestas, et kuidas meil alati veab küll. vblla oli seekord muidugi asi ka selles kutsuvalt asetatud toolis. ja millegipärast pandi levikas juba mingi enne kahte kinni. mismõttes, kui kuskile minna ei ole, siis sinna ikka ju alati on. lollid igastahes. ja üldiselt, ma täiesti usun, et see eelnev tekst ei huvita kedagi ja sisaldab täiesti ebavajalikku infot. ma tänan end selle eest ja lähen magama, sest noh, mõne tunni pärast peaks juba ärkama. mu voodi hüüab mind ja ma ei jäta sellele kutsele vastamata. tsau-tsau!

Sildid:

postitas Katrjuss kell 02:40  
0 Comment:
Postita kommentaar
<< Home
 
Minust


Nimi: Katrjuss
Asukoht: Tallinn, Estonia
Minust: Mul on koguaeg päris piinlik. Tihti teen ka mõtlemise hääli.
Vaata minu täielikku profiili

Viimased postitused
Arhivaari lemmikud
Teisi igasuguseid
  • Franz Ferdinand
  • Placebo
  • Scissor Sisters
  • Akne ehk Zits
  • Awekas
  • Eesti käsitööblogid
  • Ellu raudkops
  • Go fug yourself
  • Imekaunid ehted
  • Irve
  • Kas see on rumal...
  • Krista Kõiv
  • Kärt Tag...Åsis
  • Käsitööst valutavad käed
  • Liisu
  • Maiks, mu arm
  • Maiks, mijn liefde, Hollandis
  • My milk toof
  • Postsecret
  • Rloaluarnad
  • Sepp
  • Sigane
  • Triin
  • Viper
  • Wulffmorgenthaler
  • eXTReMe Tracker