laupäev, juuli 14, 2007
minu eksklusiivfaktid
st ega ma arvan, et nad on tegelikkuses teada muidugi, aga ma ei suutnud midagi tõeliselt uut ja põnevat välja mõelda ega välja kaevata. seega, siin nad siis on:

1. ma olen tavalise lindistava raadioga lindistanud ja sisselaulnud ja taustaks isegi vist kitarri ja flööti mänginud terve kassetitäie jüri homenja suurepäraseid ja kauneid laule. ühtlasi olen ma elus ühe korra ka tema kontserdil käinud.
2. ma olen tõeline puhtusefriik (vahepeal) ja alati, ma kordan, ALATI alustan koristamist heatujuliselt ja mida edasi, seda vihasemaks ma lähen. koristamise lõppedes olen ma end tõeliselt välja vihastanud. see on alati nii ja ma ei tea miks.
3. ma olen ühes laulus.
4. ma laulan igal aastavahetusel laulu "noh, vissike söö!" (see on mul telefonis ka meeldetuletuses). ükskord laulsin ka "we wish you a marry christmas", sest seal oli sees ka koht "and a happy new year". ja vahel laulan ka "head uut aastat, head uut aastat!" (seda laulis vist länik muidu).
5. länikust rääkides, vanasti (tõeliselt noorena) oli mu absoluutne lemmiklaul läniku...oi, ma otsisin vinüüli välja ja selgub, et hoopiski anne veski laul "väike koll". kristi tegi mulle selle järgi ka tantsukava.
6. mul on david hasselhoffi plaat ja sõnajalgade kassett. vanasti olid mul KÕIK sõnajalgade laulud peas.
7. ma olen sündinud kuressaares ja ema poolt läti verega (riigireetur, ma tean).

vott. kuna enamus on naguni juba teinud, siis nt maiks võiks teha, kes muidugi naguni midagi ei kirjuta. triin võib ka teha. ja jaan. ja kõik, kes tahavad.

Sildid:

postitas Katrjuss kell 14:41  
4 Comment:
Postita kommentaar
<< Home
 
Minust


Nimi: Katrjuss
Asukoht: Tallinn, Estonia
Minust: Mul on koguaeg päris piinlik. Tihti teen ka mõtlemise hääli.
Vaata minu täielikku profiili

Viimased postitused
Arhivaari lemmikud
Teisi igasuguseid
  • Franz Ferdinand
  • Placebo
  • Scissor Sisters
  • Akne ehk Zits
  • Awekas
  • Eesti käsitööblogid
  • Ellu raudkops
  • Go fug yourself
  • Imekaunid ehted
  • Irve
  • Kas see on rumal...
  • Krista Kõiv
  • Kärt Tag...Åsis
  • Käsitööst valutavad käed
  • Liisu
  • Maiks, mu arm
  • Maiks, mijn liefde, Hollandis
  • My milk toof
  • Postsecret
  • Rloaluarnad
  • Sepp
  • Sigane
  • Triin
  • Viper
  • Wulffmorgenthaler
  • eXTReMe Tracker