neljapäev, aprill 03, 2008
vahelduseks ei ole päris Kuuskemaa soeng
eile jalutasime Madisega Stromkale. saime rannas vaevalt oma tagumikud pingile maha toetada, kui meile ligines noormees, kes küsis, et kuidas läheb, ja hakkas rääkima sellest, et Tiibet vabaks. Madis, hea inimesena, kuulas tähelepanelikult ja rääkis kaasa. mina, halva inimesena, naersin salli sisse. kui noormees tõmbas kotist välja kaheliitrise plastpudelis õlle ja meilegi pakkus, saime aru, et aeg on lahkuda. mul on hea meel, et mu friigimagnet töötab endiselt.

täna käisin džuuksuris. Diants lasi mulle pähe Baileyse-armoomiga juukselakki. lõhnan nagu alkass. mõnus.

Sildid: ,

postitas Katrjuss kell 19:30  
4 Comment:
  • At 03 aprill, 2008 19:47, Anonymous Anonüümne ütles…

    jah, oleks noormees välja võtnud baileyse pudeli, oleksite kohe aru saanud, et põnev ja intelligentne jutt.:P

     
  • At 03 aprill, 2008 20:01, Blogger Katrjuss ütles…

    muidugi. me oleme ju peenutsevad! tegelikult oli muidu ka vahepeal põnev ja intelligentne jutt, a meil sisenes kahtlus, et muidu me jääksimegi temaga sinna vestlema. lõpuks kahe külmund kujuna.

     
  • At 03 aprill, 2008 20:05, Anonymous Anonüümne ütles…

    appi! Sa olid just siin!

     
  • At 03 aprill, 2008 20:06, Blogger Katrjuss ütles…

    kas ma mitte just ei mõelnud Su viimase kommentaari peale sama:D

     
Postita kommentaar
<< Home
 
Minust


Nimi: Katrjuss
Asukoht: Tallinn, Estonia
Minust: Mul on koguaeg päris piinlik. Tihti teen ka mõtlemise hääli.
Vaata minu täielikku profiili

Viimased postitused
Arhivaari lemmikud
Teisi igasuguseid
  • Franz Ferdinand
  • Placebo
  • Scissor Sisters
  • Akne ehk Zits
  • Awekas
  • Eesti käsitööblogid
  • Ellu raudkops
  • Go fug yourself
  • Imekaunid ehted
  • Irve
  • Kas see on rumal...
  • Krista Kõiv
  • Kärt Tag...Åsis
  • Käsitööst valutavad käed
  • Liisu
  • Maiks, mu arm
  • Maiks, mijn liefde, Hollandis
  • My milk toof
  • Postsecret
  • Rloaluarnad
  • Sepp
  • Sigane
  • Triin
  • Viper
  • Wulffmorgenthaler
  • eXTReMe Tracker