neljapäev, juuli 23, 2009
tigumaksipost
ma sain eile kätte kaua oodatud Merlekese saadetud maksikirja, mis esimesel katsel saabus talle endale tagasi. ma ei liialda, kui ütlen, et ma naersin terve selle lugemise aja (kuus lehekülge. kuuuuus!!!), lükates vahepeal isegi avatud akna koomale, et naabrid ei nõuaks mu väljatõstmist ja hullumajja saatmist. Möörl on ikka väga nunnu. (nagu minagi, nagu selgub umbes kolmel leheküljel kui mitte rohkemal. loodetavasti ma dešifreerisin ta käekirja ikka õigesti).

ja õhtul Kärdi ema juurde, kes muuseas lubas mulle pakkuda kohvi. ilmselt selleks, et mul oleks energiat, et ma jaksaks kõik Kärdile saadetavad asjad ikka ära vedada. mis tuletab meelde, et kes veel tahab talle midagi saata, see võib minuga ühendust võtta. aega on kolmapäevani.

Sildid: , ,

postitas Katrjuss kell 11:07  
3 Comment:
Postita kommentaar
<< Home
 
Minust


Nimi: Katrjuss
Asukoht: Tallinn, Estonia
Minust: Mul on koguaeg päris piinlik. Tihti teen ka mõtlemise hääli.
Vaata minu täielikku profiili

Viimased postitused
Arhivaari lemmikud
Teisi igasuguseid
  • Franz Ferdinand
  • Placebo
  • Scissor Sisters
  • Akne ehk Zits
  • Awekas
  • Eesti käsitööblogid
  • Ellu raudkops
  • Go fug yourself
  • Imekaunid ehted
  • Irve
  • Kas see on rumal...
  • Krista Kõiv
  • Kärt Tag...Åsis
  • Käsitööst valutavad käed
  • Liisu
  • Maiks, mu arm
  • Maiks, mijn liefde, Hollandis
  • My milk toof
  • Postsecret
  • Rloaluarnad
  • Sepp
  • Sigane
  • Triin
  • Viper
  • Wulffmorgenthaler
  • eXTReMe Tracker