esmaspäev, november 16, 2009
Seep teeb pimedaks, vaata parem filme!

tulge kõik PÖFFile! siis näete ühtlasi ka, kuidas ma imenunnult ja koolitatult pileteid rebin ja kaarte piiksutan.

Sleepwalkers juba lõppes ära kahjuks, aga:

18-22.november Animated Dreams
21-28.november JUST film
27. november-6.detsember PÖFFi põhiprogramm
1.september-4.detsember MOFF
29.november-2.detsember Baltic Event
29.november-2.detsember Black Market

tulgetulge! küll ma siis alles piiksutan teile!

Sildid:

postitas Katrjuss kell 15:06  
0 Comment:
Postita kommentaar
<< Home
 
Minust


Nimi: Katrjuss
Asukoht: Tallinn, Estonia
Minust: Mul on koguaeg päris piinlik. Tihti teen ka mõtlemise hääli.
Vaata minu täielikku profiili

Viimased postitused
Arhivaari lemmikud
Teisi igasuguseid
  • Franz Ferdinand
  • Placebo
  • Scissor Sisters
  • Akne ehk Zits
  • Awekas
  • Eesti käsitööblogid
  • Ellu raudkops
  • Go fug yourself
  • Imekaunid ehted
  • Irve
  • Kas see on rumal...
  • Krista Kõiv
  • Kärt Tag...Åsis
  • Käsitööst valutavad käed
  • Liisu
  • Maiks, mu arm
  • Maiks, mijn liefde, Hollandis
  • My milk toof
  • Postsecret
  • Rloaluarnad
  • Sepp
  • Sigane
  • Triin
  • Viper
  • Wulffmorgenthaler
  • eXTReMe Tracker