reede, oktoober 02, 2009
pinsipäev
Selveri bankomat.
minu ees siseneb uljalt rõõmsanäoline noormees.
automaadi juures asjatab vanapaar.
proua: "Ma ei saa aru! Miks ta ei lase mul kaarti sisestada?!"
härra: "Mina ju ei tea."
vanapaar seisab mõned minutid automaadi ees ja ei tee midagi. justkui automaadist peaks väljuma käsi, mis proua peos oleva kaardi masinasse viib.
proua: "Sul on kaart ikka kaasas? Ja pin-kood?"
härra: "Jajaa! (vehib paberilehega)"
seisavad veel.
noormees minu ees muutub silmnähtavalt närviliseks ja hakkab puhisema.
lõpuks proua proovib uuesti ja voilà! kaart siseneb kui imeväel.
proua: "No näed, nüüd võttis!"
proua teeb tehinguid maailmatuma aega.
noormees minu ees ohkab kõvasti ja südantlõhestavalt, samal ajal silmi pööritades.
automaadist kostub Palunvõtkeraha-heli.
mina muigan.
proua võtab raha ja kaardi ning astub paar sammu masinast eemale.
noormees minu ees elavneb, kahjuks ennatlikult. kui masina ette astub vanahärra, venib noormehe nägu taas pikaks.
härra: "Oota, mis ma nüüd tegema pean?"
proua asjalikult: "Siia sisestad kaardi kõigepealt. Pin-kood on kaasas jah?"
noormees puhiseb väga kuuldavalt ja kõvasti. tema silmad pöörlevad nii kiiresti, et hetkeks kardan nende peast väljakukkumist.
minu esialgne muie muutub raskesti tagasihoitavaks naeruks, mille pean salliga varjama.
härra: "Nii, kuidas ma nüüd raha saan?"
proua, silmnähtavalt oma tarkusega uhkeldades: "Kõigepealt vajuta sularaha. Ei, ära vajuta siia, ikka siia "Muu summa". Trüki nüüd summa. Ei, niimoodi! Vajuta nüüd siia! (kostub Palunvõtkeraha-heli, päris pikalt enne, kui vanahärra taipab raha võtta). No vot! Niimoodi käibki! Lihtne!"
vanapaar astub automaadist eemale ja puhisev noormees astub paarile pahast pilku heites kiiresti masina juurde.
mina naeran endiselt salli varjus ja pole üldsegi pahane, kuidas ma saakski - tänapäevaste pangasüsteemidega tutvuvad vanurid on ju täiega nunnud!

(ääremärkuse korras pean ütlema, et üldse nunnud ei ole need vanurid, kes Laadapäevade ajal Selverit ummistavad oma hiigelsuurte ostukärudega ja lõunatajaid, kellel on superhüperkiire, niigi kitsastest vahekäikudest läbi ei lase.)

Sildid: , ,

postitas Katrjuss kell 13:31  
4 Comment:
  • At 02 oktoober, 2009 14:20, Blogger Triin ütles…

    Tead, ma ükspäev (st paar nädalat tagasi) aitasin oma vanaisal raha võtta automaadist, ta nii väga kartis, sest ei mäletanud täpselt, kuhu vajutama peab ja sest linnavahel pensionärid räägivad õudusjutte sellest, et kohe kui mõnele valele nupule vajutad, võtab masin kaardi ära ja siis ootad kolm kuud oma uut kaarti ja oled täitsa ilma rahata. Vot sellised lood. Ma ei usu, et mul õnnestus teda ümber veenda, et see masin on tegelt tehtud inimeste aitamiseks ja et tegelt saab kaardi 3 päevaga kätte:D

    Ma juba ootan hirmuga omaenese vanuripõlve - et milliste õudustehnoloogiatega tulevased noored mind kimbutama hakkavad.

     
  • At 02 oktoober, 2009 14:43, Blogger Katrjuss ütles…

    mina jällegi tahtsin neile kangesti öelda, et nad ei lehvitaks oma pin-koodi paberiga niimoodi ja et nad ei pea kogu raha igaksjuhuks välja võtma pangast.

     
  • At 02 oktoober, 2009 17:46, Blogger Triin ütles…

    Neid mõlemaid ma tahtsin ka oma vanaisale öelda, sest ma ehmatasin endale infarkti kui nägin, mis summa ta sisse trükkis ja siis sain aru, et ju neil see nii käibki, ja rahunesin. Igaks juhuks mainisin, et ega teenustasu ei küsita ja kui ta käiks iga päev 100 krooni kaupa võtmas, siis varsti juba teaks peast, millistele nuppudele peab vajutama (ja noored abistajad ei peaks päris sularaha nähes hirmuma):D

     
  • At 05 oktoober, 2009 14:10, Blogger Katrjuss ütles…

    päris sularaha :D
    "Appi, miks sellel sajase-tädil nii suured juuksed on??"

     
Postita kommentaar
<< Home
 
Minust


Nimi: Katrjuss
Asukoht: Tallinn, Estonia
Minust: Mul on koguaeg päris piinlik. Tihti teen ka mõtlemise hääli.
Vaata minu täielikku profiili

Viimased postitused
Arhivaari lemmikud
Teisi igasuguseid
  • Franz Ferdinand
  • Placebo
  • Scissor Sisters
  • Akne ehk Zits
  • Awekas
  • Eesti käsitööblogid
  • Ellu raudkops
  • Go fug yourself
  • Imekaunid ehted
  • Irve
  • Kas see on rumal...
  • Krista Kõiv
  • Kärt Tag...Åsis
  • Käsitööst valutavad käed
  • Liisu
  • Maiks, mu arm
  • Maiks, mijn liefde, Hollandis
  • My milk toof
  • Postsecret
  • Rloaluarnad
  • Sepp
  • Sigane
  • Triin
  • Viper
  • Wulffmorgenthaler
  • eXTReMe Tracker