teisipäev, september 01, 2009
ma teen seda endiselt
see tähendab: ma koristan endiselt teiste juures. meil on siin tööl vetsus mõnikord nii, et kui kätepesuseep hakkab otsa saama, siis ta tilgub totsikust välja. et seebimasina alla loiku ei tekiks, on seal taldrik. vot ja see taldrik on juba pikemat aega olnud kuivanud seebiga koos, koristaja ka miskipärast pole seda ära pesnud. kaks nädalat olin tugev ja pidasin vastu, täna aga enam ei suutnud ja pesin taldriku ära. loodetavasti ei säilitatud seda mingiks maailmatähtsusega salajaseks katseks. teen näo, et ei tea midagi, kui keegi paanikas küsima tuleb. kord peab olema!

Sildid:

postitas Katrjuss kell 09:18  
6 Comment:
Postita kommentaar
<< Home
 
Minust


Nimi: Katrjuss
Asukoht: Tallinn, Estonia
Minust: Mul on koguaeg päris piinlik. Tihti teen ka mõtlemise hääli.
Vaata minu täielikku profiili

Viimased postitused
Arhivaari lemmikud
Teisi igasuguseid
  • Franz Ferdinand
  • Placebo
  • Scissor Sisters
  • Akne ehk Zits
  • Awekas
  • Eesti käsitööblogid
  • Ellu raudkops
  • Go fug yourself
  • Imekaunid ehted
  • Irve
  • Kas see on rumal...
  • Krista Kõiv
  • Kärt Tag...Åsis
  • Käsitööst valutavad käed
  • Liisu
  • Maiks, mu arm
  • Maiks, mijn liefde, Hollandis
  • My milk toof
  • Postsecret
  • Rloaluarnad
  • Sepp
  • Sigane
  • Triin
  • Viper
  • Wulffmorgenthaler
  • eXTReMe Tracker