kolmapäev, juuli 29, 2009
hällõu mai laaav, hällõu!
mõtlesin siin, et ei tea, kas peaks ka kõik üles kirjutama, et kuidas ma Norra lähen. a siis ma mõistsin, et minul pole ju sinnasõidul midagi põnevat (seda enam ma loodan kohapealsele metsikule põnevusele, mis ei lase mul ööselgi magada!). lihtsalt passin kuskil kella poole viieni, olles eelnevalt (või siis viimasel minutil) ka koti ära pakkinud, ja siis lasen end lennujaama viia ja siis juba olengi pooleteist tunni pärast kohal. iii-gaaav! siiani ainuke põnev seik oli see, et ma ärkasin kell 8.30, et ma jõuaks Haigekassas ära käia. õnnitlesin end, kui mul läks seal täpselt seitse minutit, et ära täita blankett ja lasta klienditeenindajal asendussertifikaat välja trükkida. nüüd mõtlen skeemi, kuidas ma kõige mõnusamini saan suure kohvriga Soost Madarasse, et teised inimsed mind ühistranspordis ruumivõtmise eest vihkama ei hakkaks. igastahes head reisi mulle kõigi mahajäävate kadetsejate poolt ja tagasi tulles kirjutan kõigest eepose. muhahahhaha!

Sildid: ,

postitas Katrjuss kell 11:52  
2 Comment:
Postita kommentaar
<< Home
 
Minust


Nimi: Katrjuss
Asukoht: Tallinn, Estonia
Minust: Mul on koguaeg päris piinlik. Tihti teen ka mõtlemise hääli.
Vaata minu täielikku profiili

Viimased postitused
Arhivaari lemmikud
Teisi igasuguseid
  • Franz Ferdinand
  • Placebo
  • Scissor Sisters
  • Akne ehk Zits
  • Awekas
  • Eesti käsitööblogid
  • Ellu raudkops
  • Go fug yourself
  • Imekaunid ehted
  • Irve
  • Kas see on rumal...
  • Krista Kõiv
  • Kärt Tag...Åsis
  • Käsitööst valutavad käed
  • Liisu
  • Maiks, mu arm
  • Maiks, mijn liefde, Hollandis
  • My milk toof
  • Postsecret
  • Rloaluarnad
  • Sepp
  • Sigane
  • Triin
  • Viper
  • Wulffmorgenthaler
  • eXTReMe Tracker