neljapäev, detsember 03, 2009
maailma ägedaim film!
on loomulikult Terry Gilliami "Dr Parnassuse imaginaarum". käisin eile vaatamas ja hingamist jätkasin siis, kui film läbi sai. minu meelest täiesti suurepärane! ja parem kui "Sõrmuste isand" (selle tunnistamiseks pidin end pisut pingutama). nüüd vist võib PÖFFimise ära lõpetada, sest ma kahtlustan, et ükski teine film seda elamust praegu küll ületada ei suuda. siiski tuleb end pühapäevani kokku võtta. tegelikult tahaks räigelt magada.

Sildid:

postitas Katrjuss kell 08:44  
0 Comment:
Postita kommentaar
<< Home
 
Minust


Nimi: Katrjuss
Asukoht: Tallinn, Estonia
Minust: Mul on koguaeg päris piinlik. Tihti teen ka mõtlemise hääli.
Vaata minu täielikku profiili

Viimased postitused
Arhivaari lemmikud
Teisi igasuguseid
  • Franz Ferdinand
  • Placebo
  • Scissor Sisters
  • Akne ehk Zits
  • Awekas
  • Eesti käsitööblogid
  • Ellu raudkops
  • Go fug yourself
  • Imekaunid ehted
  • Irve
  • Kas see on rumal...
  • Krista Kõiv
  • Kärt Tag...Åsis
  • Käsitööst valutavad käed
  • Liisu
  • Maiks, mu arm
  • Maiks, mijn liefde, Hollandis
  • My milk toof
  • Postsecret
  • Rloaluarnad
  • Sepp
  • Sigane
  • Triin
  • Viper
  • Wulffmorgenthaler
  • eXTReMe Tracker