neljapäev, november 19, 2009
tööl on mõnus!
üks mu meestöökaaslane kolis lõpuks ometigi alla kontorisse. saabumise tervituseks pani ta kohe üle kontori mängima Pet Shop Boysi, mis mul puusa kergelt nõksuma ja jala tatsuma võttis. ühtlasi arutasime tema topeltlõua üle, mis on tema näole aastatega lisandunud. tundub, et mu elu siin hakkab lõbusamaks minema.

õhtul lähen Rock Cafésse Eliidile ja sellele teisele bändile, mille nime keegi, kellele oma minekut maininud olen, kuidagi meenutada ei suuda. loodetavasti saab ikka kaasa ka laulda (ja mitte ainult Reet Linnaga) ja tantsu vihtuda.

Sildid: , , , ,

postitas Katrjuss kell 16:10  
0 Comment:
Postita kommentaar
<< Home
 
Minust


Nimi: Katrjuss
Asukoht: Tallinn, Estonia
Minust: Mul on koguaeg päris piinlik. Tihti teen ka mõtlemise hääli.
Vaata minu täielikku profiili

Viimased postitused
Arhivaari lemmikud
Teisi igasuguseid
  • Franz Ferdinand
  • Placebo
  • Scissor Sisters
  • Akne ehk Zits
  • Awekas
  • Eesti käsitööblogid
  • Ellu raudkops
  • Go fug yourself
  • Imekaunid ehted
  • Irve
  • Kas see on rumal...
  • Krista Kõiv
  • Kärt Tag...Åsis
  • Käsitööst valutavad käed
  • Liisu
  • Maiks, mu arm
  • Maiks, mijn liefde, Hollandis
  • My milk toof
  • Postsecret
  • Rloaluarnad
  • Sepp
  • Sigane
  • Triin
  • Viper
  • Wulffmorgenthaler
  • eXTReMe Tracker