neljapäev, aprill 21, 2011
ma olen endiselt kuum
eile pidin kojusõidubussi oodates naeru kätte surema. astusin bussiootepaviljoni ja seal istus üks eriti nohik-tõssu mees. siuke Elvise soengu ja bakkidega ja prillidega ja paksuke ja natuke kukepükstega ja valgete sokkidega. jäin ta kõrvale seisma. ja ta tšekkis mind kuumi pilke saates mitu korda ülevalt-alla, täiesti avalikult. see ajas mind nii õudselt naerma, et oma meeletu naeruhoo varjamiseks pidin paviljonist väljuma ja tegema näo, et vaatan posti pealt bussiaegu. kui nüüd ausalt öelda, on siiani väga naljakas.

Sildid: ,

postitas Katrjuss kell 11:05  
0 Comment:
Postita kommentaar
<< Home
 
Minust


Nimi: Katrjuss
Asukoht: Tallinn, Estonia
Minust: Mul on koguaeg päris piinlik. Tihti teen ka mõtlemise hääli.
Vaata minu täielikku profiili

Viimased postitused
Arhivaari lemmikud
Teisi igasuguseid
  • Franz Ferdinand
  • Placebo
  • Scissor Sisters
  • Akne ehk Zits
  • Awekas
  • Eesti käsitööblogid
  • Ellu raudkops
  • Go fug yourself
  • Imekaunid ehted
  • Irve
  • Kas see on rumal...
  • Krista Kõiv
  • Kärt Tag...Åsis
  • Käsitööst valutavad käed
  • Liisu
  • Maiks, mu arm
  • Maiks, mijn liefde, Hollandis
  • My milk toof
  • Postsecret
  • Rloaluarnad
  • Sepp
  • Sigane
  • Triin
  • Viper
  • Wulffmorgenthaler
  • eXTReMe Tracker