teisipäev, juuli 26, 2005
puhkused veedame kõik viljandis
oeh. maal oli täitsa tore, aga väsitav. sugulasi oli palju. vihma oli ka palju. pidevalt hüppasime õue ja varju alla. hulle naisi oli ka palju. põhiliselt meie perekonnast. ja põhiliselt tantsupõranda vallutanud. valusaid sugulasi oli ka. üks väike sugulane oli eriti valus. temaga sai palju nalja. või siis tema arvelt. hehe.
muidu vedelesime niisama. ja mängisime kroketit. mis oli päris lahe. nalja sai. ja siis ma sain ka šokeerivate avastuste osaliseks. nimelt maiks ei kuulagi ainult halba muusikat (ei pea mind lööma, maiks, eksju, höhö), vaid ka isegi head muusikat. ma tundsin, et ma pidin teda õnnitlema, kui ma sain teada tema esimesest elektrolaulust. ma olen nii uhke! minu maiks kuulab elektrot!
aga nüüd ma lähen õmblen. et olla folgil uute kauniste rõivastega. ja pimestada oma iluga kõik ülejäänud.

Sildid: , , , , ,

postitas Katrjuss kell 16:46  
0 Comment:
Postita kommentaar
<< Home
 
Minust


Nimi: Katrjuss
Asukoht: Tallinn, Estonia
Minust: Mul on koguaeg päris piinlik. Tihti teen ka mõtlemise hääli.
Vaata minu täielikku profiili

Viimased postitused
Arhivaari lemmikud
Teisi igasuguseid
  • Franz Ferdinand
  • Placebo
  • Scissor Sisters
  • Akne ehk Zits
  • Awekas
  • Eesti käsitööblogid
  • Ellu raudkops
  • Go fug yourself
  • Imekaunid ehted
  • Irve
  • Kas see on rumal...
  • Krista Kõiv
  • Kärt Tag...Åsis
  • Käsitööst valutavad käed
  • Liisu
  • Maiks, mu arm
  • Maiks, mijn liefde, Hollandis
  • My milk toof
  • Postsecret
  • Rloaluarnad
  • Sepp
  • Sigane
  • Triin
  • Viper
  • Wulffmorgenthaler
  • eXTReMe Tracker