teisipäev, august 02, 2005
"Aga kas see oli surnud? Ja sellel oli bänd? Aga kas see oli surnud? Mis selle nimi on? Aga tema on surnud jah?"
Folgil oli lõbus nagu alati. väsitav ka. nagu alati. palju toredaid kontserte ja palju toredaid inimesi. palju kaunitarmehi. palju tantsu. sekka ka vihma.
nende nelja päeva jooksul kohtusin ma maailma kõige valusama inimesega. veikoga. tundub, et tal puudus lühimälu. meil nalja kui palju. ja tänu temale olime me ekstra-kultuursed. nimelt ta vedas meid poogna ja lapiteki näitusele. kus sai ka tantsu vihutud. ilmselt näitusekorraldajad meid niipea sinna ei taha.
õnneks oli meil ka käepael. saime vabalt konsadele. üks muusik oli hull. stepanet. ma pole enne sellist viiulisti näinud. ja üks osimira mees oli pilliglott. ja hanskan tossi kvarteti põhiviiulist oli tõeline kaunitar. aah. ja trostanis olid ka kõik kaunid mehed. kes olid ka muidu valusad. "voooooter????????" jah, nad olid pettunud, et ma vett ostsin. aga see selleks.
ja me vihtusime nii hoogsalt tantsu ja tralli, et ma väänasin oma jala ära.just vaatasin, et on hullult paiste läinud (jaa, palun kaastunnet). kõik stepaneti süü. oli siis vaja viiulit pooleks saagida sellise hooga. ja merle sai omale kauni mehe. mõnusad mustad rasvased lokid. tõeline sekspomm. sensuan.
ja ma tahtsin veel öelda, et aimar ja reemo on nagu kaksikud, äkki on nad isegi vennad. ja lambaša šlõkk oli pahaks läinud, sest `95 väljalase. ja heeringas oli näljane, ta nimi oli katre. ja väga pikk viiner väga odavalt. ja räägime sellest näitusest siin viljandis, te muidu käisite seal? ja meie olemegi karol kuntseli fännid. ja huuled kokku kõlagu! ja veel niiii palju märksõnu, millest teie midagi aru ei saa. sest kes kohal polnud, see ei mõista.
ja lõpetuseks ma tahaksin öelda mõned grusiinia vanasõnad: kellele barett, kellele peakate. kellele aju, kellele peatäide.
ahjaa. kukerpillidel jäi seekord käimata. dääm!

Sildid: , , , , , , , ,

postitas Katrjuss kell 00:14  
1 Comment:
  • At 02 august, 2005 22:08, Anonymous Anonüümne ütles…

    aaaw!!! jalg on paistes!!! kaastunnet lausa voolab minust välja

     
Postita kommentaar
<< Home
 
Minust


Nimi: Katrjuss
Asukoht: Tallinn, Estonia
Minust: Mul on koguaeg päris piinlik. Tihti teen ka mõtlemise hääli.
Vaata minu täielikku profiili

Viimased postitused
Arhivaari lemmikud
Teisi igasuguseid
  • Franz Ferdinand
  • Placebo
  • Scissor Sisters
  • Akne ehk Zits
  • Awekas
  • Eesti käsitööblogid
  • Ellu raudkops
  • Go fug yourself
  • Imekaunid ehted
  • Irve
  • Kas see on rumal...
  • Krista Kõiv
  • Kärt Tag...Åsis
  • Käsitööst valutavad käed
  • Liisu
  • Maiks, mu arm
  • Maiks, mijn liefde, Hollandis
  • My milk toof
  • Postsecret
  • Rloaluarnad
  • Sepp
  • Sigane
  • Triin
  • Viper
  • Wulffmorgenthaler
  • eXTReMe Tracker