teisipäev, august 02, 2005
Missä see Vanha Tommi on?
uhh. mulle apsaluutselt ei meeldi turiste kuhugi juhatada. sest tavaliselt ma juhatan nad valesti. ja siis ma pean pärast kiirustama, et mitte nende vihaseid pilke tabada. aga no kust mina pean teadma, kus nende igasugused keskused ja torid on. ostku omale kaart!
ja siis ma käisin täna reisibüroos. neid natuke taga utsitamas. kahjuks pool juttu jäi arusaamatuks. kuna konsultant oli rahvuselt venelane, rääkis ta aktsendiga eesti keelt. aga ma noogutasin usinasti. nii et ma olen juba ühe jalaga franz ferdinandi konsal.
ja siis ma nägin ka oma selle aasta heateo vilju. nimelt ma revideerisin oma jalanõude kappi ja viskasin mõned ära, mida ma ei kandud enam. täna jalutas üks tädi mulle ühtedega vastu. päris popp nägi välja.
ja nüüd ma lähen koristan, sest keegi ei tohi teada, et tglt ma ei olegi nii pedant, kui arvata võiks.

Sildid: ,

postitas Katrjuss kell 17:34  
0 Comment:
Postita kommentaar
<< Home
 
Minust


Nimi: Katrjuss
Asukoht: Tallinn, Estonia
Minust: Mul on koguaeg päris piinlik. Tihti teen ka mõtlemise hääli.
Vaata minu täielikku profiili

Viimased postitused
Arhivaari lemmikud
Teisi igasuguseid
  • Franz Ferdinand
  • Placebo
  • Scissor Sisters
  • Akne ehk Zits
  • Awekas
  • Eesti käsitööblogid
  • Ellu raudkops
  • Go fug yourself
  • Imekaunid ehted
  • Irve
  • Kas see on rumal...
  • Krista Kõiv
  • Kärt Tag...Åsis
  • Käsitööst valutavad käed
  • Liisu
  • Maiks, mu arm
  • Maiks, mijn liefde, Hollandis
  • My milk toof
  • Postsecret
  • Rloaluarnad
  • Sepp
  • Sigane
  • Triin
  • Viper
  • Wulffmorgenthaler
  • eXTReMe Tracker