kolmapäev, september 07, 2005
hõuli šittt!
no ikka on jubedamalt valus oma keha vahatada. jalad veel on okei. aga kaenla alt ja bikiin. uiuiuiuiui kui valus. raske on ikka naine olla. ma lohutan end sellega, et siis peaks olema oma kuu aega karvavaba. ma loodan.
aga lisaks sellele suurepärasele ja huvitavale informatsioonile tahtsin ma veel öelda, et käisin täna koolis. jaja. ma kuulen küll seda naeru ja hõiskeid, et kool algas juba eelmine nädal. aga mul pole auditoorset tööd. aint mõned eksamid veel. niiet. vaikige, nurjatud! viiknaga läks hästi. ta ei tahtnudki mind tappa. oli väga sõbralik hoopiski. nüüd ma pean veel praktikasse kirjutama ja kuskilt omale ühe õpiku saama.
head kooli algust ka.

Sildid: ,

postitas Katrjuss kell 18:50  
4 Comment:
  • At 07 september, 2005 23:09, Blogger Laura ütles…

    ma arvan, et vahatamise suhtes on mees veel raskem olla, sest kujuta nüüd ette, et mehed peavad oma suure läbimõõduga seljakarvu eemaldama näiteks!

     
  • At 08 september, 2005 22:16, Blogger Anette ütles…

    sa läksid kooli:D sa oled nii-nii tubli!

     
  • At 09 september, 2005 08:08, Anonymous Anonüümne ütles…

    jaaa:D
    nüüd sa ei pea mulle enam ütlema koguaeg, et mine kooli:D

     
  • At 09 september, 2005 08:09, Anonymous Anonüümne ütles…

    ja seljakarvade eemaldamisega tuleb mulle alati meelde smack the pony, kus ühele tädile tehti seljasuurune vahariba.
    ja fakk. mu kaenlaalused valutavad:P

     
Postita kommentaar
<< Home
 
Minust


Nimi: Katrjuss
Asukoht: Tallinn, Estonia
Minust: Mul on koguaeg päris piinlik. Tihti teen ka mõtlemise hääli.
Vaata minu täielikku profiili

Viimased postitused
Arhivaari lemmikud
Teisi igasuguseid
  • Franz Ferdinand
  • Placebo
  • Scissor Sisters
  • Akne ehk Zits
  • Awekas
  • Eesti käsitööblogid
  • Ellu raudkops
  • Go fug yourself
  • Imekaunid ehted
  • Irve
  • Kas see on rumal...
  • Krista Kõiv
  • Kärt Tag...Åsis
  • Käsitööst valutavad käed
  • Liisu
  • Maiks, mu arm
  • Maiks, mijn liefde, Hollandis
  • My milk toof
  • Postsecret
  • Rloaluarnad
  • Sepp
  • Sigane
  • Triin
  • Viper
  • Wulffmorgenthaler
  • eXTReMe Tracker