reede, august 26, 2005
jesso!
vaatasime siis nüüd ära selle 7 samuraid. terve perega saime sisse marssida. mingi seitsme samurai värk. väga äge oli. tundsin end kui etenduses. nimelt istusime esimeses reas. ema ka rõõmustas. et siis näeb kõiki karvaseid ja sulelisi, kes kohale on tulnud. soovitasin tal natuke vaiksemalt neid kommenteerida. muidu lendavad veel peale noh.
aga etendus meeldis küll väga. üks etenduse tipphetki oli samurai gorobei tants. see oli lihtsalt niii hea. ka valus. ema muidugi kommenteeris pärast, et mina suudaks seda vabalt teha. ka harjutamata. me nimelt pidavat kärtsuga koguaeg tegema selliseid liigutusi. mnjaa. tekkis kujutluspilt kujutluspildist meid ümbritsevatel inimestel, kes meie tantsu näevad.
aga igastahes ma nüüd otsustasin, et ma hakkangi ainult teater no99-s käima. tambet on ka seal ju nüüd. ja jaak ja.
pärast käisime amigos. sest me tundsime, et me peame minema rõõmustama seda mõnusat mustade rasvaste lokkidega sensuani. kahjuks teda seekord polnud. see-eest oli palju teisi toredaid ja amüsantseid džentl meene. tantsu vihtumas. aga genikad olid mõnusad. nad olid enne etendusel ka. oleks saand nendega ju konsale smugeldada end. aga kahjuks nad jõudsid hiljem.
ja nüüd ma peangi mõtlema, et mis edasi teha põnevust. sest mu elu on niii igav. vähemalt hetkel. viskun vist teleka ette. lötaki...

Sildid: , , , ,

postitas Katrjuss kell 20:31  
5 Comment:
  • At 27 august, 2005 15:04, Anonymous Anonüümne ütles…

    appi!!! harry potter on nii põnev! kes siis ikkagi lõpuks ära sureb!!??

     
  • At 27 august, 2005 15:10, Anonymous Anonüümne ütles…

    auuuuts!!!!:D:D:D
    sa oled nagu see välismaa spämm, mis kõikides mu kommentaarides on:D:D
    kes ära sureb, kes ära sureb!
    sureb kes sureb!!:D

     
  • At 28 august, 2005 16:40, Anonymous Anonüümne ütles…

    mul oli siiski õigus. dumbledore hakkaski üle kere mustaks tõmbuma.:P

     
  • At 28 august, 2005 20:00, Anonymous Anonüümne ütles…

    hehe. nagu ma aru saan, jõudiski keegi lõppu:P
    ja minu arust on su hambad hakanud ka viimasel ajal mustaks tõmbuma. mis see küll tähendada võiks..:P

     
  • At 28 august, 2005 23:23, Anonymous Anonüümne ütles…

    minu arust on üks rusikas hakanud sulle näkku tõmbuma. mida see küll tähendada võiks?!:P

     
Postita kommentaar
<< Home
 
Minust


Nimi: Katrjuss
Asukoht: Tallinn, Estonia
Minust: Mul on koguaeg päris piinlik. Tihti teen ka mõtlemise hääli.
Vaata minu täielikku profiili

Viimased postitused
Arhivaari lemmikud
Teisi igasuguseid
  • Franz Ferdinand
  • Placebo
  • Scissor Sisters
  • Akne ehk Zits
  • Awekas
  • Eesti käsitööblogid
  • Ellu raudkops
  • Go fug yourself
  • Imekaunid ehted
  • Irve
  • Kas see on rumal...
  • Krista Kõiv
  • Kärt Tag...Åsis
  • Käsitööst valutavad käed
  • Liisu
  • Maiks, mu arm
  • Maiks, mijn liefde, Hollandis
  • My milk toof
  • Postsecret
  • Rloaluarnad
  • Sepp
  • Sigane
  • Triin
  • Viper
  • Wulffmorgenthaler
  • eXTReMe Tracker