pühapäev, august 14, 2005
aim sõu eksaitid
me tekitasime eile kärtsu juurde planeerimata joomapeo. tore on kapist leida veini ja šampat.
ja ma tõdesin taaskord, et mul on ikka niii mõnusad sõbrad. palju nalju ja purjukjuttu. ma peaks vist vähem jooma. sest purjukpeaga räägin ma veeel rohkem. jaja. ma tean, et seda on raske uskuda.

ja nüüd ka mõned uued grusiinia vanasõnad: kellele nali, kellele elu. kellele ema, kellele isa.

ahjaa. meil on kodus miljon pudelit koduveini. zzmmmmm....

ja moerubriigist. nagu kärts täna ütles, on värvidest moes kuld, hõbe ja pronks. seda ilmselt käimasoleva mm-i pärast.

ohh jeerum!! ma just avastasin, et ema loeb mu blogi!! ea nuhk!! ilmselt on see meil perekonnaviga.

Sildid: , , , , ,

postitas Katrjuss kell 17:55  
6 Comment:
  • At 14 august, 2005 19:07, Anonymous Anonüümne ütles…

    Excellent Blog site you've provided, keep it up.
    Guaranteed To Save Time Looking For Car Dealer
    Fact and Information, Yes, Car Dealer

     
  • At 14 august, 2005 19:43, Anonymous Anonüümne ütles…

    jeerum. minema mu blogist! minema mu blogist! kõtt!kõtt!kõtt!

     
  • At 15 august, 2005 00:02, Anonymous Anonüümne ütles…

    Yes. Really excellent blogsite. Keep up the good work. Guaranteed happiness through all life.
    And I also think You got the best friends.

     
  • At 16 august, 2005 20:59, Anonymous Anonüümne ütles…

    yes. i worked at it. my blogsite i mean. and now i just sit and wait for my lifelong happiness. and a bit of brain.

     
  • At 17 august, 2005 23:10, Anonymous Anonüümne ütles…

    and you may sit till your arse gathers moss, still no brain.:P. rolling arse gathers no moss. new grusinian saying.:P

     
  • At 18 august, 2005 11:45, Anonymous Anonüümne ütles…

    yes. and my arse rolls bigger and bigger. and still no brain. could even observe that brain grows smaller and smaller. i mean this thing i thought was brain. just another cycle of my brainless life.

     
Postita kommentaar
<< Home
 
Minust


Nimi: Katrjuss
Asukoht: Tallinn, Estonia
Minust: Mul on koguaeg päris piinlik. Tihti teen ka mõtlemise hääli.
Vaata minu täielikku profiili

Viimased postitused
Arhivaari lemmikud
Teisi igasuguseid
  • Franz Ferdinand
  • Placebo
  • Scissor Sisters
  • Akne ehk Zits
  • Awekas
  • Eesti käsitööblogid
  • Ellu raudkops
  • Go fug yourself
  • Imekaunid ehted
  • Irve
  • Kas see on rumal...
  • Krista Kõiv
  • Kärt Tag...Åsis
  • Käsitööst valutavad käed
  • Liisu
  • Maiks, mu arm
  • Maiks, mijn liefde, Hollandis
  • My milk toof
  • Postsecret
  • Rloaluarnad
  • Sepp
  • Sigane
  • Triin
  • Viper
  • Wulffmorgenthaler
  • eXTReMe Tracker