esmaspäev, august 08, 2005
SUPERFANTASTISCH!!
jeeeeee!!!!! minu elu parim elamus!! kirjeldamatu!! ma räägin sellest vast siis lähemalt, kui ma olen juba normaliseerunud. ilmselt siis mitte kunagi. hehehe. see oli rohkem kui super!
ja kõik muu oli ka mõnus kuni ma jõudsin tallinna. ja vihma sadas ja kõik oli hall. ja jalad olid märjad. ja riided. ja kõht oli tühi. ja asja ei parandanud ka see, et tõeliste soomlaste kombel läksime esimese asjana sadama rimisse. ja mitte oluliselt mõnusamaks ei teinud ka see, et on kohutavalt palju toredaid autojuhte, kes hea meelega sind veega üle kastavad. mina olengi sorgus kass.

Sildid: , , ,

postitas Katrjuss kell 13:36  
3 Comment:
  • At 14 august, 2005 18:58, Anonymous Anonüümne ütles…

    oooohhh, sa käisid Ankkarockil Ferdinandi vaatamas?
    ma käisin ka Ankkarockil, kuigi mitte just Ferdinandi vaatamas. aga Ferdinandi vaatasin ikkagi :D

     
  • At 16 august, 2005 20:59, Anonymous Anonüümne ütles…

    mida sa siis vaatasid? the arki?:P

     
  • At 17 august, 2005 17:57, Anonymous Anonüümne ütles…

    nightwishi ikka :))

     
Postita kommentaar
<< Home
 
Minust


Nimi: Katrjuss
Asukoht: Tallinn, Estonia
Minust: Mul on koguaeg päris piinlik. Tihti teen ka mõtlemise hääli.
Vaata minu täielikku profiili

Viimased postitused
Arhivaari lemmikud
Teisi igasuguseid
  • Franz Ferdinand
  • Placebo
  • Scissor Sisters
  • Akne ehk Zits
  • Awekas
  • Eesti käsitööblogid
  • Ellu raudkops
  • Go fug yourself
  • Imekaunid ehted
  • Irve
  • Kas see on rumal...
  • Krista Kõiv
  • Kärt Tag...Åsis
  • Käsitööst valutavad käed
  • Liisu
  • Maiks, mu arm
  • Maiks, mijn liefde, Hollandis
  • My milk toof
  • Postsecret
  • Rloaluarnad
  • Sepp
  • Sigane
  • Triin
  • Viper
  • Wulffmorgenthaler
  • eXTReMe Tracker