laupäev, aprill 29, 2006
eesnahk ja taganahk
kahjuks olen ma hetkel täiesti purjus. aga see ei sega mind ütlemast, et adolf rühka oli täiesti suurepäraselt hõrk (kasutades liisu väljendit) ja risto kübar oli veel hõrgum. seetõttu saatsime talle ka lilli. fantastika!
ja muidugi oli hõrk ka aweka pidu. meie puhul ei piirdunud see teega. ofkoos. jesso! ja kas on enam kahtlusi, et tuleb teha uus suurepärane kätre ja jaagupi pidu? mul küll mitte. pidu. ja tants. ja trall. jesso!
ja te ei kujuta ette, et kaua ma seda posti kirjutasin, et õigesti tuleks.

Sildid: , , ,

postitas Katrjuss kell 03:18  
2 Comment:
Postita kommentaar
<< Home
 
Minust


Nimi: Katrjuss
Asukoht: Tallinn, Estonia
Minust: Mul on koguaeg päris piinlik. Tihti teen ka mõtlemise hääli.
Vaata minu täielikku profiili

Viimased postitused
Arhivaari lemmikud
Teisi igasuguseid
  • Franz Ferdinand
  • Placebo
  • Scissor Sisters
  • Akne ehk Zits
  • Awekas
  • Eesti käsitööblogid
  • Ellu raudkops
  • Go fug yourself
  • Imekaunid ehted
  • Irve
  • Kas see on rumal...
  • Krista Kõiv
  • Kärt Tag...Åsis
  • Käsitööst valutavad käed
  • Liisu
  • Maiks, mu arm
  • Maiks, mijn liefde, Hollandis
  • My milk toof
  • Postsecret
  • Rloaluarnad
  • Sepp
  • Sigane
  • Triin
  • Viper
  • Wulffmorgenthaler
  • eXTReMe Tracker