reede, aprill 28, 2006
"miki-hiir" - elu on tõesti selline!
ma ei teagi täpselt, et kuidas see juhtus, aga üks hetk eile õhtul vanalinnas jalutades avastasin end kärtsule ümberjutustamas ühte lugu "miki-hiire" jõuluerist. siiani on täiesti arusaamatu, et kuidas me sinnani jõudsime. aga igastahes õhtu edenedes suutsin ma talle jutustada veel teisegi loo. tõeliselt hea raamat!

ja vanadus tuleb ka ikka täiega. üks hetk nimelt avastasin, et seisan keset tänavat, märkmik ja pastakas käes, ja üldsegi ei mäleta, et mis ma sinna muidu ka kirjutama pidin, kuigi eelnevalt just rääkisime sellest. ka kärts ei mäletanud. täielik "mis ma just ütlesin?"-olukord.

Sildid: , ,

postitas Katrjuss kell 11:06  
0 Comment:
Postita kommentaar
<< Home
 
Minust


Nimi: Katrjuss
Asukoht: Tallinn, Estonia
Minust: Mul on koguaeg päris piinlik. Tihti teen ka mõtlemise hääli.
Vaata minu täielikku profiili

Viimased postitused
Arhivaari lemmikud
Teisi igasuguseid
  • Franz Ferdinand
  • Placebo
  • Scissor Sisters
  • Akne ehk Zits
  • Awekas
  • Eesti käsitööblogid
  • Ellu raudkops
  • Go fug yourself
  • Imekaunid ehted
  • Irve
  • Kas see on rumal...
  • Krista Kõiv
  • Kärt Tag...Åsis
  • Käsitööst valutavad käed
  • Liisu
  • Maiks, mu arm
  • Maiks, mijn liefde, Hollandis
  • My milk toof
  • Postsecret
  • Rloaluarnad
  • Sepp
  • Sigane
  • Triin
  • Viper
  • Wulffmorgenthaler
  • eXTReMe Tracker