esmaspäev, mai 08, 2006
marko, marko! sa oled tark, oo!
alguses ma mõtlesin, et vigisen siia veidike, aga siis mõtlesin ümber. samuti ma mõtlesin alguses, et ma ei kirjuta midagi, sest kärts ei saa muidu õppimisele keskenduda, aga siis mõtlesin ka ümber. selle asemel kirjutan asju, mida kärts juba teab. et siis siinkohal sa võid lugemise pooleli jätta ja nt komposiitide prakse teha. nii et... KAO ÕPPIMA!
nii, ja nüüd teistele. käisin täna koolis. peale seda, kui ma olin lõpetanud viietunnise kooliminemise hoovõtu. olin unustanud, et kui suurepäraselt parföngne on balti jaam ja suurepärasem on troll. täna nt oli trollis üks mees, kes sõi vorsti. õigemini vorstirõngast. ja sinna juurde tegi näo, et ta on kultuurne. nimelt ta luges "arkaadiat". ja siis oli seal veel üks tädi, kellel oli hinnasilt juustes. selline mõnus roosa. kahjuks barettidega vanamutte ja -mehi ei olnud. ei saanudki neid kokku lugeda. närvikõdina tuli trolli ka kontroll. ja kui id-pilet masinasse pandi, tuli ekraanile "puudub". tegin mõttes klõnks! ja hakkasin genereerima usutavaid vabandusi. õnneks siiski oli olemas. ja sain võidukalt mahatalutatavaid jäneseid vahtida.
koolis oli ka tore. dekanaadi stendi ees ei pidanudki klõnks! tegema. ja raamatukogus ka mitte. ainuke kord, kus ma peas humoorika klõnks! tegin, oli, kui miskilt tahvlilt sõna "keevitusfestival" lugesin. tundsin, et olen paljust ilma jäänud.
ja teater oli samuti suurepärane. ehk siis "nafta". jaak, jaak, sa oled kaunitarsaak! ja muidugi ka teised kaunitarid. ja suisa imelik on, et järgmine nädal ei olegi meil mingit etendust plaanis. nii võib ju küll kultuuriredelil alla käia. peaksingi nüüd vaatama, et kuhu etendusele end veel pressida saaks. jehhuia!

Sildid: , ,

postitas Katrjuss kell 23:36  
10 Comment:
Postita kommentaar
<< Home
 
Minust


Nimi: Katrjuss
Asukoht: Tallinn, Estonia
Minust: Mul on koguaeg päris piinlik. Tihti teen ka mõtlemise hääli.
Vaata minu täielikku profiili

Viimased postitused
Arhivaari lemmikud
Teisi igasuguseid
  • Franz Ferdinand
  • Placebo
  • Scissor Sisters
  • Akne ehk Zits
  • Awekas
  • Eesti käsitööblogid
  • Ellu raudkops
  • Go fug yourself
  • Imekaunid ehted
  • Irve
  • Kas see on rumal...
  • Krista Kõiv
  • Kärt Tag...Åsis
  • Käsitööst valutavad käed
  • Liisu
  • Maiks, mu arm
  • Maiks, mijn liefde, Hollandis
  • My milk toof
  • Postsecret
  • Rloaluarnad
  • Sepp
  • Sigane
  • Triin
  • Viper
  • Wulffmorgenthaler
  • eXTReMe Tracker