reede, aprill 11, 2008
ega närv ei ole Sharm el Sheik, kuhu minna
ma käisin Hulludel Päevadel. kaks korda. natukene on küll piinlik. enda vabanduseks võin öelda, et mõlemal korral läksin ma sinna ikka asja pärast, mitte et "oo, see siin on nii odav! oi, selle ma pean ostma! vaata, seal on üks täiega odav asi! oi, mis odavus see veel on!"

esimest korda läksin tossude pärast, mis kahjuks olid minu kohalejõudmiseks juba ära ostetud (kahtlustan vanamutte!). õnneks teadis Kärt üht teist poodi, kus oli juba pikemat aega hull päev (seda nii hindade kui ka müüjate poolest - no ei ole vaja kliente nii vaadata, et miks te mul puhata ei lase ometigi!? vaevu julgesin oma suurust küsida).

täna aga käisin lennukipileteid ostmas. saabusin poodi juba kuskil veerand üheksa ja nautisin rahulikku liiklemist, sest ostjaid peaaegu polnudki. seetõttu ei läinud närvid ka läbi ega midagi. kahjuks oli see kõik petlik. kui ma jõudsin Finnairi müügipunkti, tervitas mind terve hunnik inimesi, kes kõik ka tahtsid kuskile lennata. sain infotädi käest numbri ja vaatasin tablood. minu nr oli 524, number tablool - 470. mõnus. keegi kõrvalt küsis ja sai teada, et parimal juhul läheb umbes tund, et laua taha saada. mu mõnu kohe suurenes. täitsin ankeedi ära ja jäin ootama. tabloo numbrid liikusid edasi õige vaevaliselt. mind tabas kibestumus. kuni minust möödus üks naine, kes küsis, et kas ma tema järjekorra numbrit tahan. vaatasin, mis nr tal on. 482. muidugi tahtsin! peaaegu kohe sain ette ka. ja nüüd olen õnnelik lennukipiletite omanik. Holland ja Maiks - hier kom ik!

pärast muidugi vaatasin poe ka üle ja, nagu ma juba Kärdile ütlesin, surin räigesse piinlikkusse, kui nende nõmedate Hullude Päevade kottidega koju jalutasin. loomulikult loobusin ma teest läbi kesklinna ja ignoreerisin kõiki neid hurmavaid pilke, mis mind saatsid. vähemasti sain isegi naerda, kui nägin Stockmannist eemalduvaid naisi, kes endi vahel 24-rullist vetsupaberi pakki tassisid.

vot. nüüd ma lähen Hiiumaale oma närve puhkama ja kosuma. et olla valmis gigantpingutuseks, mida nõuab mult Jaagupile viie päevaga sabakuue tegemine. elagu tulevased magamata ööd!

Sildid: ,

postitas Katrjuss kell 10:26  
4 Comment:
  • At 11 aprill, 2008 18:09, Anonymous Anonüümne ütles…

    JIPPIIIIJIPPPIKAAAAJEEEEEEE!!!!!!

    aga ega sa polekski saanud tulemata jätta, sest ma olen juba kõigile teatanud, et mu noorim õde tuleb ka:D

     
  • At 11 aprill, 2008 20:13, Anonymous Anonüümne ütles…

    ma kahtlustan et see iga-aastane vetsupaberiteema on kellegi ärksama meelega - päeval stockmanni turundustöötaja, öösel tarbimiskriitiku - kaval väljamõeldis, et lollide üle irvitada, kes kroon odavama vetsupaberi peale nagu kärbsed s. peale alati kohale lendavad ja pärast nende virnadega läbi linna liipavad. miks kurat muidu peaks see tõmbenumber just VETSUPABER olema.

     
  • At 13 aprill, 2008 15:27, Anonymous Anonüümne ütles…

    ihhii! nõustun Elluga. ja naerda meeldib mullegi. tegin seda ka reedel, kui stockist möödusin ja nägin, et ahnemad vanemad olid isegi oma lapsed pannud vetsupaberit koju vedama.:P
    ja Jaanus ütles, et seal teises poes see müüja ongi kogu aeg selline.

     
  • At 13 aprill, 2008 22:34, Blogger Katrjuss ütles…

    höhö, mina nõustun ka Elluga. ja täna oli trammipeatuses üks mees, kes oli Hullude Päevade koti seesmise osa välja poole pööranud. mõtlesin, et ei tea, kas ta arvas, et nii ei saa keegi aru, et tal on Hullude Päevade kott käes.
    ja Maiks, mismõttes NOORIM õde?! ma saaks veel aru, et noorim vanem õde. aga niisama noorim - Sina ise oled ju!:D

     
Postita kommentaar
<< Home
 
Minust


Nimi: Katrjuss
Asukoht: Tallinn, Estonia
Minust: Mul on koguaeg päris piinlik. Tihti teen ka mõtlemise hääli.
Vaata minu täielikku profiili

Viimased postitused
Arhivaari lemmikud
Teisi igasuguseid
  • Franz Ferdinand
  • Placebo
  • Scissor Sisters
  • Akne ehk Zits
  • Awekas
  • Eesti käsitööblogid
  • Ellu raudkops
  • Go fug yourself
  • Imekaunid ehted
  • Irve
  • Kas see on rumal...
  • Krista Kõiv
  • Kärt Tag...Åsis
  • Käsitööst valutavad käed
  • Liisu
  • Maiks, mu arm
  • Maiks, mijn liefde, Hollandis
  • My milk toof
  • Postsecret
  • Rloaluarnad
  • Sepp
  • Sigane
  • Triin
  • Viper
  • Wulffmorgenthaler
  • eXTReMe Tracker