reede, aprill 17, 2009
töö tegi opossumist inimese, inimene hakkas jooma
häid pekke teilegi! tagantjärele. mina nimelt ägisesin ikka mitu päeva ringi. suutsin kaks päeva täiesti normaalne olla, munadega ei liialdanud ka ega midagi, aga siis läksin perele külla ja sõin end otseloomulikult laiaks. mõju, tuleb tunnistada, annab siiani tunda. (viis!! päeva hiljem).

tegelikult pidime Madisega pühade puhul hoopiski Saaremaale minema. ma juba kujutlesin seda mõnu, mis ikka tabab inimest, kes viimati lahkus linnast...eem..aasta alguses vist. või eelmine aasta. ma isegi ei mäleta enam millal. aga noh, pikaldased, nagu me oleme, ei taibanud oma pileteid ette ära osta, ja nii jäimegi jaamas bussidele kurvalt järele lehvitama. ega sest suurt hullu muidugi polnud - vedeleda saab ju koduski. ja seda ma tegingi, vedelesin ja lugesin ja olin absoluutselt täiesti asotsiaalne. ei erutanud mind isegi see, et kõrvaltoas khuulsad Giuseppe Perverdi BB bändimehed kitarri tinistasid ja suppi süüa luristasid. jummalast ükskõik, eksole. a kaua sa ikka jaksad mittemidagi teha ja nii me panimegi end laupäeva õhtupoolikul ilusasti riidesse ja asutasime sammud linna poole, et tõeliselt peenutsevatena ringi jalutada. nojah. peenutsev osa sai läbi siis, kui me viadukti juures Rauli, Pauli ja Tarvot nägime ja Madis ei suutnud end tagasi hoida ja neile "Peded!!" karjus. seepeale kutsusid nad meid endiga pidutsema ja ütlesid, et romantilised jalutuskäigud on täiii-essst-tiiii aut. otsustasime siiski olla moest maas ja leppisime kokku, et näeme pärast GPBB sünnal. lahkudes karjusid nad meilegi midagi järele, aga õnneks ma ei saanud aru mida.

nii me siis jalutasime edasi. (mulle praegu meenus (jah, olen aju rasva söönud), et tegelikult me ei teinudki romantikat, vaid pidime ühe Madise sõbraga kohtuma. milline pettumus, maivõi!) ja kohtusime Madise sõbraga ja siis otsustasime selle kõige peale Kukus ühe tee teha. mõeldud-tehtud. jõudsimegi justtäpselt Kuku ukse ette, kui meid tabas Olev Kalde, kes asus kohe vestlema oma suupillilahingust ühe välismaa mehega, mis oli nii vägev, et isegi Tartus räägitakse sellest. ja demonstreeris meile selle peale rinnataskust suupilli väljastamise võtet. ühtlasi hõlmas meie vestlus ka selliseid teemasid, nagu Mihkel Raua raamat ja kirjandus üleüldse, Eesti Eurovisiooni tänavune lugu, tänapäeva noorte elu pürg, tantsuõpetus, minu tulevik käelt vaadates (endiselt saan ma kolm last) ja palju muid lugusid, mida kuulates läks juba nii kannatamatult külmaks, et tegime ettepaneku kuskil kohvikus (Olev on Kukus nimelt soovimatu persoon) üks tee juua. selleks vaesekeseks osutus Reval café, mis tegi küll suured silmad meiega kaasas oleva Olevi peale, kuid jättis kommenteerimata. nii istusime lauda, ajades minema mõned pahaaimamatud külastajad, ja kuulasime edasi jutte sellest, kuidas matusemuusika oleks 14-aastasel Olevil piirituse aurude mõjul peaaegu üle kasvanud marsiks ja muid põnevaid eluseiku. siis oli kahjuks aeg nii kaugel, et pidime lahkuma, et GPBB sünnipäevatrallile jõuda.

sünnipäevatrall, nagu ma veel ei maininud, toimus Biker´s pubis. jah. ka mina arvasin, et ma teen nalja, kui ütlen, et sellest saab minu kodupubi. nüüdseks olen ma seal juba kaks korda käinud ja pole väga vigagi. igastahes, GPBB sünnipäeva kontsert oli mõnus. ma naersin terve konsa aja. ei ole võimalik teha selliseid laule! (ilmselgelt muidugi on, muidu ei saaks ju kontserti anda). sellest on saanud minu uus lemmikbänd. vaadake aga ise ka (peenutsejatel mitte pikali kukkuda) siit. ühtlasi kohtusin taaskord Rauli, Pauli ja Tarvoga ja kuulasin viisaka naeratusega pikkaaega, kuidas nad mingeid omavahelisi nalju tegid ja siis nende üle naerda kõõksusid. mõistsin sel hetkel, kuidas see täpselt võib olla, kui me nt Kärdiga koos oleme kuskil oma naljade üle naeru möirgamas ja keegi seda pealt näeb ja midagi aru ei saa. huvitav tunne igastahes.

novot. ja siis me läksime koju ja järgmine päev vanemate juurde sööma, mida ma juba mainisin, ja siis olidki pühad läbi.

õnneks on ülejärgmine nädal jälle pikk nädalavahetus ootamas. jipikajee. muidugi tuleb siis kuid nii töötada, et mingit erilist puhkust pole, aga elame üle. ja tunni pärast algab sellenädalane nädalavahetus (NB! mitte segi ajada soovahetusega!). hüva puhkust!

Sildid: , , , , , , , , ,

postitas Katrjuss kell 15:32  
1 Comment:
  • At 18 aprill, 2009 01:21, Blogger BreoganGal ütles…

    hi
    1-new section in English.
    will be expanded shortly.
    2 - Do I want to exchange links between our blogs?
    greetings

     
Postita kommentaar
<< Home
 
Minust


Nimi: Katrjuss
Asukoht: Tallinn, Estonia
Minust: Mul on koguaeg päris piinlik. Tihti teen ka mõtlemise hääli.
Vaata minu täielikku profiili

Viimased postitused
Arhivaari lemmikud
Teisi igasuguseid
  • Franz Ferdinand
  • Placebo
  • Scissor Sisters
  • Akne ehk Zits
  • Awekas
  • Eesti käsitööblogid
  • Ellu raudkops
  • Go fug yourself
  • Imekaunid ehted
  • Irve
  • Kas see on rumal...
  • Krista Kõiv
  • Kärt Tag...Åsis
  • Käsitööst valutavad käed
  • Liisu
  • Maiks, mu arm
  • Maiks, mijn liefde, Hollandis
  • My milk toof
  • Postsecret
  • Rloaluarnad
  • Sepp
  • Sigane
  • Triin
  • Viper
  • Wulffmorgenthaler
  • eXTReMe Tracker