reede, aprill 03, 2009
minge teatrisse!
lõpuks ikka hakkab ära tasuma see, et mees teatris töötab. eile saingi kohe tasuta vaadata "Mängud tagahoovis", mis ei olnud midagi sellist, kui "Jõgi voolab läbi linna", kus ma peaaegu igavusse ära pidin surema, läbimängu. tegelikult nagu päris teatris ei käinudki, sest seda etendust mängitakse hoopiski "Helioses". aga see selleks.

uksel peaaegu lasti meil pileteid köhida, aga õnneks saabus just parasjagu ka kunstnik vms, kes teatas, et saame ikka niisama. vedas.

etendus mulle meeldis. vahepeal vist unustasin hingata ja pärast oli siuke tunne, nagu oleks millegagi piki pead saanud. mõjus, ühesõnaga. hiljem ei saanud jätta ka Madist piinamata lõppematute arutlustega etenduse teemadel. ja muide, kes mõtleb, et appi, seal on ju see Kodukesetlinna-Marina, siis mõelgu veel. mina ei arvanud ka Alina Karmazinast eriti midagi, aga selles tükis oli ta suurepärane.

täiusliku kultuurõhtu (kohtusime nimelt kohvikus Martiniga, kes tahtis pikalt rääkida sellest, kuidas tema sees elab keegi, kes mõtleb enne teda neid mõtteid, mida ta siis pärast mõtleb. või midagi sellist. ei tea, lõpetasin poole peal kuulamise) lõpetuseks sõin maailma rämedamat burksi, mis oli maailma parim.

mu nädalavahetus algab 38 minuti pärast. jei!

Sildid: , ,

postitas Katrjuss kell 15:36  
0 Comment:
Postita kommentaar
<< Home
 
Minust


Nimi: Katrjuss
Asukoht: Tallinn, Estonia
Minust: Mul on koguaeg päris piinlik. Tihti teen ka mõtlemise hääli.
Vaata minu täielikku profiili

Viimased postitused
Arhivaari lemmikud
Teisi igasuguseid
  • Franz Ferdinand
  • Placebo
  • Scissor Sisters
  • Akne ehk Zits
  • Awekas
  • Eesti käsitööblogid
  • Ellu raudkops
  • Go fug yourself
  • Imekaunid ehted
  • Irve
  • Kas see on rumal...
  • Krista Kõiv
  • Kärt Tag...Åsis
  • Käsitööst valutavad käed
  • Liisu
  • Maiks, mu arm
  • Maiks, mijn liefde, Hollandis
  • My milk toof
  • Postsecret
  • Rloaluarnad
  • Sepp
  • Sigane
  • Triin
  • Viper
  • Wulffmorgenthaler
  • eXTReMe Tracker