kolmapäev, jaanuar 28, 2009
mis ajude äravool?!
Kristi says: oi sa oled saavutanud selle taseme, et loed minuteid :D
Katrjuss says: peaaegu :P
Katrjuss says: tund veel umbes
Katrjuss says: mai viitsi tiksuda siin arvuti taga
Katrjuss says: aeg läheb kohutavalt aeglaselt
Kristi says: aga trükkida ei ole midagi?
Katrjuss says: eip
Katrjuss says: ostsin endale masinast kakaod just
Katrjuss says: mõnus :P
Katrjuss says: nii ma siin siis situngi
Katrjuss says: st istungi :D:D
Kristi says: :D:D
Kristi says: see peaaegu sama hea :D
Katrjuss says: jah :D

jaja, ma blogin kõigest "põnevast" oma elus ja koguaeg. või vähemasti senikaua, kui mul midagi teha pole. täna nt käisin veeniverd andmas, esimest korda elus. vaatasin protseduuri sinnamaani, kuni nägin, kui paks see veeni torgatav nõel on, siis keerasin pea ära. ühtlasi võeti ka kurgust pika kepikesega patsilluseproovi. küll analüüsidearstil võis hea meel olla, sest ma ei tohtinud enne ei süüa, juua ega hambaid pesta. ja hommikul sain rääkida Elioni klienditeenindusega, kes aitas mul telefoni teel interneti majja tagasi tuua. tundsin end kui Superpauervuman ja sain ka ülemuselt kiita. ühtlasi kiidan Elioni klienditeenindajaid, kes minu, maailma kõige saamatuma juhendatava, juhendamisel pole kunagi närvi läinud. nii. ja nüüd ma vaatan, mis ma veel ülejäänud tunniga peale hakkan.

Sildid:

postitas Katrjuss kell 15:45  
1 Comment:
Postita kommentaar
<< Home
 
Minust


Nimi: Katrjuss
Asukoht: Tallinn, Estonia
Minust: Mul on koguaeg päris piinlik. Tihti teen ka mõtlemise hääli.
Vaata minu täielikku profiili

Viimased postitused
Arhivaari lemmikud
Teisi igasuguseid
  • Franz Ferdinand
  • Placebo
  • Scissor Sisters
  • Akne ehk Zits
  • Awekas
  • Eesti käsitööblogid
  • Ellu raudkops
  • Go fug yourself
  • Imekaunid ehted
  • Irve
  • Kas see on rumal...
  • Krista Kõiv
  • Kärt Tag...Åsis
  • Käsitööst valutavad käed
  • Liisu
  • Maiks, mu arm
  • Maiks, mijn liefde, Hollandis
  • My milk toof
  • Postsecret
  • Rloaluarnad
  • Sepp
  • Sigane
  • Triin
  • Viper
  • Wulffmorgenthaler
  • eXTReMe Tracker