esmaspäev, jaanuar 12, 2009
palju õnne ja muud mõnusat naeru
me käisime vahepeal Madisega austatud Vilmari sünnipäeval. see juhtus nii, et Vilmar helistas Madisele ja käskis end suure viinaga õnnitlema saabuda. meie kohe allusimegi, kuigi viina asemel võtsime kaasa suure õlle, kohutava pettumuse valmistanud meekoogi ja "Eestimaa" mängu.

Vilmar võttis meid vastu uue kauni soenguga, mis lähemal vaatlusel osutus parukaks, ja mina võtsin Vilmari vastu uute naljadega, mis lähemal vaatlusel osutusid nii naljakateks, et Vilmar läks ja pani tee vee keema.

teed oodates surus ta mulle pihku mõned uued fotod, mis sisaldasid ka poolalasti Vilmarit, mille peale ma rõõmuga kiljatasin, et vaadakevaadake! Vilmari pepukarvad on ka pildi peale jäänud!! selle peale korjas Vilmar kiiruga nad mul käest ära ja käskis kooki süüa. allusingi.

siis ei jäänud muud üle kui hakata "Eestimaad" mängima. loomulikult ma esimese mängu võitsin. naersin võikalt. sealt edasi hakkas kõik kuidagi halvemini minema. ajulises mõttes. süüdistan väikest lonksu õlut, mis nädal aega võetud antibjotsidega kohe reageerima asus ja täieliku ajukrambi tekitas, samal ajal nakatavat naeru valla päästes. seetõttu iga kord, kui ma pidin küsimusele vastama, tekkis mu pähe täielik tühjus ja vastamise asemel ma hakkasin hoopiski naerma ja ei saanud ega saanud pidama, nakatades ka Vilmari, kes omakorda ei saanud kuidagi pidama, ja kõige sellega šokeerisime Madist, kes meid kõrvalt sellise näoga vaatas, et ta helistab kohe appimajja. pärast käskis Vilmar mul nakkava naeru lõpetada, mis aga suurtest pingutustest hoolimata ei õnnestunud ja nii me mängisime sama süsteemiga edasi.

lõpuks oli kell kahjuks juba kohutavalt palju ja me pidime lahkuma. hea muidugi, et enne palju nalja sai ja rahuliku südamega koju minna võis.

tahtsin veel öelda, et nalja sai tegelikult ka täna, kui ma tõmbasin arvutisse aastavahetuspeo pildid ja õnnitlesin end järjekordsete suurepäraste šedöövrite saavutamise puhul. edaspidiseks tuleb meelde jätta, et purjukina ei tasu siiski fotografeerimisega tegeleda.

Sildid: , , ,

postitas Katrjuss kell 22:38  
0 Comment:
Postita kommentaar
<< Home
 
Minust


Nimi: Katrjuss
Asukoht: Tallinn, Estonia
Minust: Mul on koguaeg päris piinlik. Tihti teen ka mõtlemise hääli.
Vaata minu täielikku profiili

Viimased postitused
Arhivaari lemmikud
Teisi igasuguseid
  • Franz Ferdinand
  • Placebo
  • Scissor Sisters
  • Akne ehk Zits
  • Awekas
  • Eesti käsitööblogid
  • Ellu raudkops
  • Go fug yourself
  • Imekaunid ehted
  • Irve
  • Kas see on rumal...
  • Krista Kõiv
  • Kärt Tag...Åsis
  • Käsitööst valutavad käed
  • Liisu
  • Maiks, mu arm
  • Maiks, mijn liefde, Hollandis
  • My milk toof
  • Postsecret
  • Rloaluarnad
  • Sepp
  • Sigane
  • Triin
  • Viper
  • Wulffmorgenthaler
  • eXTReMe Tracker