kolmapäev, jaanuar 21, 2009
kontorirott (külmunud)
ma olen viimasel ajal päris mõnusasti tuusaks läinud. töö mõttes. mul on nüüd täitsa oma laud, tool, arvuti, telefon ja meiliaadress. kõik selle saavutasin ma selle nädalaga - milline imeline tööalane tõus. võin end õnnitleda. paigutasin juba telefoni telefonihoidjasse ja sahtlisse paki kalkat, neli Eriti Tähtsat paberit ja kolm pastapliiatsit. ühtlasi õpin, kuidas teha arvuti taga nägu, et töötan eriti usinasti (trükitoas ma olen sellel alal teatava oskuse juba saavutanud). on täitsa kontoriinimese tunne. mult juba küsiti, et miks mul miniseelikut seljas ei ole, noh nagu päris sekretär või nii. aga ma meeskollektiivi kahjuks ei ole huvitatud külma kätte suremisest. näiteks praeguseks olen korra juba käinud vetsus radika ääres istumas ja pärast kuuma vee all käsi soojendamas. varbaid, kahtlustan, ma varsti ei tunne. kuuma tee joomist lükkan edasi, sest mul on kaasas vaid kaks teepakki. tööpäeva lõpuni on veel kuus tundi ja 43 minutit. eks ma siis plötutan edasi ja puhun sõrmedele, et neid elus hoida. 6h 37min.

Sildid: , , ,

postitas Katrjuss kell 09:41  
2 Comment:
  • At 22 jaanuar, 2009 10:02, Anonymous Anonüümne ütles…

    Kuidas saada külmas kontoris sooja:
    1. Istu arvuti taha
    2. Ava msn/skaip
    3. võta mõni kontakt (võib olla suvaline)
    4. Trüki teksti sisse nii et higi pritsib
    5. Profit


    Palun. Viis krooni palun selle suurepärase nõuande eest. Tänan.

     
  • At 22 jaanuar, 2009 15:14, Blogger Katrjuss ütles…

    ma juba trükin sisse ettevõtete andmeid. higi ei pritsi. jalad surevad ära. ka tagumik. ja käed on väsinud. külmetavate jalgade vastu soovitas ema panna jalga suured lõvikujulised sussid. küll ma nendega alles tõmbaks kliente ligi, kui kontoris ringi sahistan. ja Sa võiks mulle ise viieka anda, siis ma saaks automaadist kuuma teed.

     
Postita kommentaar
<< Home
 
Minust


Nimi: Katrjuss
Asukoht: Tallinn, Estonia
Minust: Mul on koguaeg päris piinlik. Tihti teen ka mõtlemise hääli.
Vaata minu täielikku profiili

Viimased postitused
Arhivaari lemmikud
Teisi igasuguseid
  • Franz Ferdinand
  • Placebo
  • Scissor Sisters
  • Akne ehk Zits
  • Awekas
  • Eesti käsitööblogid
  • Ellu raudkops
  • Go fug yourself
  • Imekaunid ehted
  • Irve
  • Kas see on rumal...
  • Krista Kõiv
  • Kärt Tag...Åsis
  • Käsitööst valutavad käed
  • Liisu
  • Maiks, mu arm
  • Maiks, mijn liefde, Hollandis
  • My milk toof
  • Postsecret
  • Rloaluarnad
  • Sepp
  • Sigane
  • Triin
  • Viper
  • Wulffmorgenthaler
  • eXTReMe Tracker