neljapäev, veebruar 05, 2009
kui kassid on ära
siis hiired lõpetavad selle näo tegemise, et nad töötavad, ja asuvad hoopiski nalju tegema. ma olen juba mõnda aega oma meestöökaaslastega naeru vihtunud. ja ei pea arvutiekraani netilehekülgi kiiresti mõne _eriti_ tähtsa Wordi või Exceli dokumendi vastu vahetama, kui keegi tuleb. ühtlasi vahin Youtube´ist siiditrükkimisvideosid ja ootan särke. mõnus elu.

hiljem: ma teadsin, et pole hea mõte oma töökaaslastega üha rohkem ja rohkem suhtlema hakata. nüüd nad muudkui teevad mu kulul nalju ja pugistavad naerda. lollid, ma ütlen!

Sildid: , ,

postitas Katrjuss kell 10:46  
2 Comment:
  • At 05 veebruar, 2009 15:25, Anonymous Anonüümne ütles…

    see on muidu jube hästi näha, kui keegi teeskleb töötamist ja siis kellegi tulle paaniliselt hakkab Eriti Tähtsat Dokumenti ekraanile klõpsima.

     
  • At 05 veebruar, 2009 16:11, Blogger Katrjuss ütles…

    õnneks ma nii paaniliselt ei peagi klõpsima, niikuinii otsin netist töö jaoks aadresse ja pilte ja materjale kokku. mõnikord muidugi on lahti mõni _eriti_ piinlik Õhtulehe artikkel, siis ma vist küll nähtavalt närviliselt klõpsin mõnd muud akent, et keegi kunagi teada ei saaks, mida ma loen:D

     
Postita kommentaar
<< Home
 
Minust


Nimi: Katrjuss
Asukoht: Tallinn, Estonia
Minust: Mul on koguaeg päris piinlik. Tihti teen ka mõtlemise hääli.
Vaata minu täielikku profiili

Viimased postitused
Arhivaari lemmikud
Teisi igasuguseid
  • Franz Ferdinand
  • Placebo
  • Scissor Sisters
  • Akne ehk Zits
  • Awekas
  • Eesti käsitööblogid
  • Ellu raudkops
  • Go fug yourself
  • Imekaunid ehted
  • Irve
  • Kas see on rumal...
  • Krista Kõiv
  • Kärt Tag...Åsis
  • Käsitööst valutavad käed
  • Liisu
  • Maiks, mu arm
  • Maiks, mijn liefde, Hollandis
  • My milk toof
  • Postsecret
  • Rloaluarnad
  • Sepp
  • Sigane
  • Triin
  • Viper
  • Wulffmorgenthaler
  • eXTReMe Tracker