esmaspäev, detsember 07, 2009
selle aasta PÖFFi saak
eile kinos. vaatan filmi nimega "It Might Get Loud". selles filmis Jack White (muuseas samuti mu suurepärane sünnipäevateisik!), Jimmy Page ja The Edge räägivad oma elektrikitarridest ja oma muusikast. minu kõrval istub noormees, kes närib nätsu. suu lahti. ja muusika taktis. teatavasti elektrikitarriga saab päris käredat mussi teha. nii siis ongi kosta pidevalt mu kõrvalt: "Näts....näts...näts...nätsnäts...nätsnäts...nätsnätsnätsnätsnäts." ja nii iga muusikapala. rääkimata jutuosast. krt, ma tahtsin seda noormeest lüüa ausalt öeldes. aga ei saanud. sest vabatahtlikud peavad olema head.

ja täna öösel nägin unes, et kinos oli mingi probleem subtitreerijaga ja subtiitritega. ärkasin higisena. mõnes mõttes on mul ikkagi hea meel, et PÖFF läbi sai.

aga siis selleaastane saak:

1. "Merehädaline kuul" ("Castaway on the Moon")
2. "Lourdes"
3. "Leierkastiviis" ("The Melody for the Street Organ")
4. "Belle Toujours"
5. "Hayat, mu arm" ("My Only Sunshine")
6. "Häbitu" ("Shameless")
7. "Hiiglane" ("Gigante")
8. "Kurbuse piim" ("The Milk of Sorrow")
9. "Õnnetus" ("Accident")
10. "Doktor Parnassuse imaginaarum" ("The Imaginarium of Doctor Parnassus")
11. "Meisterpettur Kostabi" ("Con Artist")
12. "Päästa meid ära kurjast" ("Deliver Us from Evil")
13. "Saade" ("Transmission")
14. "Lohetätoveeringuga tüdruk" ("The Girl With Dragon Tattoo")
15. "Soul Kitchen"
16. "Jeruusalemm" ("Jerusalema")
17. "Keegi ei tea midagi Pärsia kassidest" ("No One Knows About Persian Cats")
18. "Võib valjuks minna" ("It Might Get Loud")

18 filmi, nagu selgub. pole paha! kuigi ilmselt olen ma nüüd natukene pimedam kui enne festivali. ja osasid pean siiski ilmselt pärast kinno vaatama minema, kuhu PÖFFi ajal ei jõudnud. sellest hoolimata on PÖFF ikka mõnus.

Sildid: ,

postitas Katrjuss kell 09:39  
5 Comment:
  • At 07 detsember, 2009 11:28, Blogger Nælju ütles…

    Leierkastiviisiga meenus mulle väntorelifestival millegipärast, mis vist ka päriselt toimus, ja ka organ donor festival, mis vist toimus ainult minu peas. (jah, ma olin ka ajudoonor)

     
  • At 07 detsember, 2009 15:58, Blogger slim shady ütles…

    käisin ka seda kidrameeste filmi vaatamas, kohe pöffi alguses. keegi nätsu ei närinud, ainult villu reiljan oli muga ühel seansil, aga sellest polnud midagi. jack white ja jimmy page on eriti eriti lahedad ja stiilsed mehed ja minuarust see oli lihtsalt täiesti õnnelikuks tegev film. hea pöff oli, aga rohkem mul suga kattuvaid filme ei ole.

     
  • At 07 detsember, 2009 16:03, Blogger Katrjuss ütles…

    jaa, mulle see film muidu väga meeldis.

    eks mul on põhiliselt need filmid, kus ma tööl pidin olema. pole naljaasi nt neli filmi järjest vaadata. siis on täiesti võimatu end vabadel päevadel veel PÖFFile vedada. ja oli jah hea PÖFF. lappasin festivali alguses kataloogi ja kilkasin, kahjuks suurem osa neid filme, mida ma oleksin näha tahtnud, jäid nägemata. eks siis järgmine aasta paremini.

     
  • At 08 detsember, 2009 01:17, Blogger tjaana ütles…

    minu ainus ja suht õnnelik filmivalik oli selle lohetätuuga tüdrukust, mis tõestas ainult kurje kahtlusi rootslaste perverssuse armastusest, millele nad pimeduse varjus kahjurõõmsalt voli annavad.
    Aimu nende pimedate ööde alalisest festivalist ,võib saada vaid siis kui tungida mõne rootslase muumimajja,tormata esimese köögikapi juurde ja lükates eemale maitseainetoosid ning kuivainepakid, leida ootamatult käerauad või kunstpeenise.

     
  • At 09 detsember, 2009 11:08, Blogger Katrjuss ütles…

    sa pätt! ma pidin oma aju pooleks nuputama, a õnneks sain sulle jälile! :D

     
Postita kommentaar
<< Home
 
Minust


Nimi: Katrjuss
Asukoht: Tallinn, Estonia
Minust: Mul on koguaeg päris piinlik. Tihti teen ka mõtlemise hääli.
Vaata minu täielikku profiili

Viimased postitused
Arhivaari lemmikud
Teisi igasuguseid
  • Franz Ferdinand
  • Placebo
  • Scissor Sisters
  • Akne ehk Zits
  • Awekas
  • Eesti käsitööblogid
  • Ellu raudkops
  • Go fug yourself
  • Imekaunid ehted
  • Irve
  • Kas see on rumal...
  • Krista Kõiv
  • Kärt Tag...Åsis
  • Käsitööst valutavad käed
  • Liisu
  • Maiks, mu arm
  • Maiks, mijn liefde, Hollandis
  • My milk toof
  • Postsecret
  • Rloaluarnad
  • Sepp
  • Sigane
  • Triin
  • Viper
  • Wulffmorgenthaler
  • eXTReMe Tracker