reede, aprill 29, 2011
SSP*
jah, ma ei tee tööd ja vahin selle asemel Selle Sajandi Suure Pulma (või mis iganes see oli, millega seda pulma pressis nimetataksegi) ETV ülekannet internetis. ütleme nii, et mu üks silm naeratab härdusest ja teine tahaks suurest vihast peast välja karata. tseremoonia on ikka üks täielik pisarakiskuja, meelitas mulgi väikse pisara silmanurka, aga hea meel on. mitte, et tegemist oleks minu parimate sõpradega, kes abielluvad, aga ilus on ju! (ja muidugi võib siin leida ka seoseid mu enda suvise sündmusega, mis härdust muidugi mitmekordistab). aga selle härdusega paralleelselt tahaks sõimata ja vahelduva eduga ma seda teengi, saates seda va otseülekannet päris valjusti üle kontori p*sse. sest no tõepoolest! iga paarikümne sekundi järel jookseb pilt kokku ja see ajab nii täiega närvi! ja see pole mu arvuti süü, sest Töökaaslane vaatas enda arvutist ja seal jooksis samamoodi kokku. nõme noh! ja kõik see muu sõim!! inimesed võiksid teha tööd ja mitte ajada ühendust umbe! et mina saaksin normaalselt mitte töötada ja litutada! lihtne ju!


*Sajandi Suurim Pulm

Sildid: ,

postitas Katrjuss kell 13:49  
0 Comment:
Postita kommentaar
<< Home
 
Minust


Nimi: Katrjuss
Asukoht: Tallinn, Estonia
Minust: Mul on koguaeg päris piinlik. Tihti teen ka mõtlemise hääli.
Vaata minu täielikku profiili

Viimased postitused
Arhivaari lemmikud
Teisi igasuguseid
  • Franz Ferdinand
  • Placebo
  • Scissor Sisters
  • Akne ehk Zits
  • Awekas
  • Eesti käsitööblogid
  • Ellu raudkops
  • Go fug yourself
  • Imekaunid ehted
  • Irve
  • Kas see on rumal...
  • Krista Kõiv
  • Kärt Tag...Åsis
  • Käsitööst valutavad käed
  • Liisu
  • Maiks, mu arm
  • Maiks, mijn liefde, Hollandis
  • My milk toof
  • Postsecret
  • Rloaluarnad
  • Sepp
  • Sigane
  • Triin
  • Viper
  • Wulffmorgenthaler
  • eXTReMe Tracker